הסרט וונדר וומן בכיכובה של גל גדות יצא לאקרנים רק בעוד שבוע וחצי, אבל ברי המזל שכבר זכו לראותו אותו יצאו מן ההקרנה עם דעה חד משמעית: מדובר בסרט מצוין, אולי הכי טוב - לפחות מאז "האביר האפל" מסדרת באטמן שיצא בחברת DC comics, שספגה ביקורות קשות מהמבקרים על הסרטים הקודמים "באטמן נגד סופרמן" ו"יחידת המתאבדים".





בסוף השבוע הוסר האמברגו על ציוצים על הסרט, והטוויטר התמלא בתגובות חיוביות על הסרט. מבקרת הקולנוע טרי שוורץ מאתר IGN, אמרה שהיא מאוד אהבה את הסרט. "הוא לא מושלם, אבל הקסם שלו עובד". לדבריה, "'וונדר וומן' הוא סרט שנותן השראה, מצחיק ומרגש עם הרבה סצנות פעולה. הסרט שקיוויתי שהוא יהיה. לדעתי זה הסרט הכי טוב ביקום של DC comics".


עיתונאית נוספת, אלישה גראוסו, בחרה לפרגן לגל גדות, כשצייצה שהיא "יוצאת מהכלל כוונדר וומן. פשוט מפתיעה באיכות המשחק שלה".



סטיבן ויינטראוב כינה את "וונדר וומן" סרט פיצוץ וכתב ש"גל גדות פנטסטית. הכימיה שלה עם פיין ממגנטת".


קייט ארבלנד צייצה: "וונדר ומן הוא הסרט האהוב עלי של DC comics. יש לו הומור ורגש. גדות וכריס פיין (שמשחק את הדמות הגברית הראשית) מקסימים נורא".


גדות עצמה הגיבה למחמאות: "תודה לכם על האהבה ושהאמנתם בנו. אני המומה מהביקורות החיוביות". 

מפיקי הסרט מקווים שהתגובות החיוביות יתורגמו גם לקופות, ושצופים רבים - ובעיקר צופות - יגיעו לאולמות הקולנוע, אם כי גם הסרטים הקודמים של החברה, שלא זכו לביקורות מחמיאות, הצליחו יפה מאוד בקופות.