הם הופיעו באירוע החתונה של ויליאם וקייט שהתקיים בשגרירות בריטניה בישראל ובאחת מהופעות הלהקה, ציפי לבני הייתה על התופים. להופעה אחרת, שהתקיימה על גג בניין "מסע אחר", הובא בלון פורח שהיה אמור להיות מופרח במהלך השיר Lucy In The Sky with Diamond ואחת ההופעות הביזאריות ביותר של הלהקה הייתה במועדון הבארבי התל אביבי, כשהלהקה הגשימה לכרובי (המתופף הראשון של הלהקה) חלום והביאה למקום ליצן, שיצחיק את חברי הלהקה לפני ההופעה מאחורי הקלעים.


צפו: להקת מג'יקל מיסטורי טור עושה ביטלס

חברי המג'יקל מיסטרי טור (הידועה גם כמג'יקל בנד), להקת הקאברים של שירי הביטלס, מופיעים יחד כבר 15 שנים, יותר זמן מאשר הלהקה המקורית. אם גם אתם מתגעגעים לביטלס, מופע הביטלמניה של המג'יקל מהווה תזכורת לארבעת המופלאים, גם בפן החזותי: חברי הלהקה לבושים בחליפות ומעונבים, בדיוק כפי שאנו זוכרים את הביטלס, וגם בביצועים המוזיקליים הם מדויקים.
 על מנת לשחזר את הסאונד הייחודי של הביטלס, מנגנת הלהקה בדיוק באותם כלי נגינה שבהם ניגנו חברי הביטלס: גיטרת הבס הייחודית של מקרטני - בס ההופנר, הגיטרות של האריסון ושל לנון: ריקנבקר, גרץ', ואפיפון, וסט תופים של לודוויג, בדיוק כמו של רינגו.
 

חברי הלהקה, אורון קוריצ'ונר - גיטרה ושירה, שיקו פלדמן - גיטרה ושירה, עופר פופ־קורן - בס ושירה, קובי סנדהאוס – קלידים ושירה, ואספיס רייס- תופים ושירה, השתתפו בפסטיבלים גדולים: תערוכת הביטלס וליברפול בישראל, פסטיבל ישראל, פסטיבל הסרטים בחיפה, פסטיבל הסרטים בירושלים, פסטיבל הביטלס בחולון ועוד. הם גם ייצגו את ישראל בפרויקט בינלאומי מטעם הקאוורן (המועדון המפורסם שבו הופיעו הביטלס), ומוזיאון הביטלס בליברפול (ביטלס סטורי). בפרויקט מצולם קליפ של כל להקות הביטלס הגדולות בעולם. בגלל היותם הורים, הם מריצים גם את "ביטלס לכל המשפחה" - מופע מוזיקלי לכל המשפחה, הכולל קטעי קישור ואווירה המותאמים לילדים.
איך התחיל מסע הקסם המסתורי שלכם?
קוריצ'ונר: "היוזמה הייתה של שיקו (גיטריסט הלהקה) ביחד עם כרובי (המתופף הראשון של הלהקה, שעבר לניו יורק), שרצו להקים להקה שתנגן בשעות הפנאי קצת ביטלס, בשביל הכיף. חברים שאוהבים ביטלס התחילו להגיע לחדר החזרות כדי לראות, ומפה לאוזן
- אחרי כמה חזרות, לא היה מקום לכל האנשים. לאט־לאט זה גובש להופעה שרצה בכל הארץ ובכל המועדונים הגדולים, בעקבות ביקוש הולך וגובר מצד הקהל. זה מטורף שהיום זה הפך להיות לאחת ההופעות הגדולות בארץ".
אתם בני 35-40 , נשואים עם ילדים. אני מניח שסקס סמים ורוקנ'רול הם כבר לא חלק מהאג'נדה?
פלדמן : "כולנו בונים את דור ההמשך, חוץ מאספיס שנמצא בזוגיות, אך עדיין לא נשוי. את המופע 'ביטלס לכל המשפחה' הקמנו במקור כדי שהילדים שלנו יוכלו להגיע להופעות. המופע היום רץ על בסיס קבוע בזאפה, בברלה ובעוד מקומות, ומגיעות אליו משפחות שלמות, ילדים והורים רוקדים ושרים ביחד ביטלס. זה ממש מטורף".
 
סנדהאוס: "הביטלס הם פסקול הילדות של כל אחד מאיתנו. הם השפיעו על כל אחד מאיתנו והביאו אותנו בעצם להתעסק במוזיקה. חוץ משיקו, שהגיע  בכלל מפינק פלויד".
איך אתם לא משתעממים אחרי 15 שנה? עזבו אתכם, איך הקהל לא משתעמם?
קוריצ'ונר: "אנחנו מחליפים את רשימת השירים בכל הופעה. כל הופעה נראית ונשמעת אחרת".
 פופ־קורן: "אנחנו מקיימים הופעות מיוחדות. למשל הופעות מיוחדות שיוחדו לתקליט מסוים כמו Abbey Road או .Sgt. Pepper בהופעות נוגנו התקליטים מההתחלה עד הסוף, כשהלהקה לוותה ברביעיית כלי מיתר, בכלי נשיפה ואף בכלי נגינה הודיים, בדיוק כפי שביצעו הביטלס בתקליט".
 פלדמן: "אל תשכחו את המופע המיוחד לכבוד האלבום הלבן, לכבוד חגיגות ה־ 40 שנים לתקליט, שכלל לראשונה בארץ את כל שירי האלבום. כולל ."Revolution 9 קוריצ'ונר: "אנחנו גם מארחים חברים ואמנים רבים בהופעות. האמנים בוחרים את השירים של הביטלס שאותם הם אוהבים ורוצים לבצע. עד היום הופיעו איתנו מאור כהן, חמי רודנר, ירמי קפלן, יהלי סובול, דנה ברגר, מוקי, ברי סחרוף, נינט טייב, שלמה גרוניך, דני ליטני, דניאל סלומון, דני סנדרסון, אפרים שמיר, אלון אולארצ'יק, דנה עדיני, איה כורם, אסף אבידן, עידן אלתרמן, גורי אלפי, רונה קינן ועוד רבים".
 
סנדהאוס: "והכי חשובה האווירה. אנחנו מנסים לשחזר את האווירה שהייתה בהופעות הביטלס, של הכיף על הבמה, שגולש הלאה לקהל. אין הופעה שבה הקהל בסוף לא רוקד בטירוף. ביטלמניה אמיתית. ולא משנה באיזה גיל הוא".
לא מדגדג לכם ליצור חומר משלכם?
פלדמן: "בימים אלה ממש אנחנו עובדים על תקליט עם חומר מקורי שנכתב על ידינו. הוא התחיל כתקליט פיפטיז, והגיע להיות סיקסטיז, ואפילו פסיכודלי קצת".
 פופ־קורן: "בתקליט תוכלו לשמוע השפעות של הביטלס כמובן, הבירדס, הביץ' בויז, יארד בירדס, אלביס ועוד. כמובן שגם בתקליט, הסאונד והאווירה תהיה נוסטלגית בניחוח שנות ה־ 60 ".
 
איך מייצרים אווירה נוסטלגית?
"הלהקה משתמשת בטכניקת הקלטה ישנה, של הקלטת כל הלהקה כשהיא מנגנת בלייב ביחד באולפן. זה בניגוד לטכניקת ההעלאות המקובלת כיום, שבה כל נגן מנגן בנפרד, ומצטרף להקלטת הנגן הקודם". 
מג'יקל מיסטרי טור, 6.6 , שבת בצהריים, "ביטלס לכל המשפחה", זאפה תל אביב; 10.6, "ביטלמניה!המופע", סינמה סיטי, ראשון לציון; 19.6 , גריי, יהוד (אורחים: חמי רודנר, דניאל סלומון). פרטים נוספים באתר האינטרנט של הלהקה