הסיבה מאחורי פירוק REM נחשפת

מיליוני לבבות נשברו לפני כחמש שנים כאשר להקת REM הודיעה על פירוקה אחרי 30 שנות פעילות, ועכשיו – מתגלה הסיבה האמיתית לפירוק. בראיון למגזין ה"רולינג סטון", סיפר גיטריסט הלהקה פיטר בַק, כי ההחלטה על הפירוק הייתה הרבה פחות דרמטית עבורם מאשר עבור המעריצים. "נפגשנו, ומייקל סטייפ – סולן הלהקה אמר שהוא צריך הפסקה מההרכב, שאלתי אותו – אולי נפסיק לתמיד? ומייקל אמר – נשמע לי כמו רעיון טוב".

בק הוסיף כי הלהקה הרגישה שאלבומם האחרון היה מוצלח והגיע הזמן שכל אחד ילך לדרכו. "הלהקה אומנם התפרקה אבל אנחנו לא, אנחנו פשוט לא עושים יותר אלבומים יחד".

לגבי אלבום איחוד – אל תצפו לאחד כזה, בק טען שאמנם ללהקה יש כמה שירים שלא יצאו מעולם, אבל זה רק כי הם פשוט לא אהבו אותם מספיק, כך שקשה להאמין שאי פעם, נזכה לשמוע אותם.

קיץ מיוזיקלי

מעריצי ה-manic street preachers בוודאי יופתעו לגלות כי חברי ההרכב עובדים בימים אלה על פרויקט מוזיקלי חדש, שלא יניב בסופו אלבום, אלא דווקא... מחזמר! 

המיוזיקל עבורו כותבים חברי הלהקה את השירים, נקרא before I leave, והוא יוצג בתיאטרון הלאומי של וויילס בחודש מאי הקרוב. אם תהיתם מה הקשר בין הלהקה לפרויקט - נספר שהמחזמר נכתב על ידי אחיו של אחד מחברי הלהקה.

חודש מאי צפוי להיות עמוס מאוד עבור ה-manic street preachers שיצאו במקביל לסיבוב הופעות לרגל חגיגות 20 שנה לאלבום הבכורה שלהם, שאף צפוי לצאת בהוצאה מחודשת.

ואם כבר במחזות זמר עסקינן - קחו בחשבון שביוני הקרוב יעלה בשיקגו מחזמר נוסף - עיבוד לסדרת הטלוויזיה המצליחה חברים. מהרו להזמין כרטיסים - הלהיט הענק smelly cat – גם הוא יהיה שם!