"התפללו עבור לאס וגאס": אמן הקאנטרי ג'ייסון אלדן, שחרר הצהרה באינסטגרם אחרי הטבח שהתרחש בלאס וגאס במהלך הופעתו על הבמה הבוקר (שני), בפסטיבל "Route 91 Harvest" בעיר ההימורים, שעות ספורות אחרי שמשטרת לאס וגאס דיווחה על אירוע ירי סמוך לקזינו "מנדליי ביי", במהלך אירוע מוזיקה שהתקיים בו.



מהמשטרה המקומית נמסר כי כ-50 בני אדם נהרגו ולמעלה מ-200 נפצעו במהלך הרצח ההמוני. מבית החולים נמסר כי לפחות 12 מהפצועים במצב אנוש. משטרת לאס וגאס צייצה בחשבון הטוויטר כי היורה נורה למוות על ידי הכוחות, והוסיפה: "אנחנו מאמינים כי אין יורים נוספים המעורבים באירוע".





לדברי השוטרים, החשוד ביצע את הטבח כשהוא עומד בקומה ה-32 בבית המלון. המשטרה פרסמה כי היורה הוא סטיבן פאדוק, תושב לאס וגאס בן 64. הם הוסיפו כי "הוא השתמש בנשק אוטומטי, כדי לירות לעבר האנשים שנכחו בהופעה שהתקיימה תחת כיפת השמיים, כחלק מפסטיבל מוזיקה". הכוחות אישרו כי מרילו דנלי, החשודה בסיוע ליורה, אותרה ונלקחה לחקירה.



עדת ראייה סיפרה ל-CNN כי "בתחילה האנשים חשבו שמדובר ברעשי זיקוקים, כחלק מההופעה". משתמש בטוויטר צייץ כי מההקלטות השונות של האירוע עולה כי נורו למעלה מ-250 יריות. עד ראייה סיפר על רגעי המתח בראיון ל-CNN ואמר: "ראינו שוטרים רבים נכנסים למתחם ושמעתי יריות רבות. הם פינו אותנו. לא ראיתי את היורה". ממשרד החוץ נמסר כי לא ידוע על נפגעים ישראלים במקום.



ירי בפסטיבל מוזיקה בלאס וגאס. גטי אימג'
ירי בפסטיבל מוזיקה בלאס וגאס. גטי אימג'