לומדת מהגדולה ביותר: כוכבת הנוער השערורייתית ביותר בישראל - נועה קירל, הולכת בצעדיה של כוכבת הנוער הפרובוקטיבית ביותר בהוליווד - מיילי סיירוס ומוציאה סדרה בה היא משחקת שתי דמויות שונות. הרבה לפני שסיירוס החריבה את תדמית הילדה הטובה בעזרת כדור הריסה בשיר "wrecking ball", היא שיחקה בארבע עונות של סדרת ערוץ דיסני "האנה מונטנה". שם היא גילמה את מיילי סטויארט, נערה שחיה חיים כפולים כתלמידת בית ספר ממוצעת ביום, וכזמרת המפורסמת האנה מונטנה בלילה.



נועה קירל "כפולה"

בסדרה החדשה של נועה קירל, הכוכבת משחקת דמות כפולה בתפקיד עצמה ובתפקיד ה"נמסיס" שלה, נערה בשם קיטי פופר שכל מטרתה הוא לחבל בחייה של הזמרת. קשה שלא לחשוב על קווי הדמיון בין שתי הסדרות ושתי הכוכבות הפרובוקטיביות שלהן, ולתהות, לאור מהלכיה של סיירוס, לאן עוד תוכל להגיע הקריירה של הזמרת הישראלית הצעירה בעתיד.





לרגל עליית הסדרה החדשה בכיכובה, הוציאה קירל היום (ראשון) סינגל חדש - "כפולה" שכתבו והלחינו דולב רם ופן חזות. הסדרה "כפולה" המבוססת על חייה של נועה קירל תשודר בערוץ "KidZ" לצופי הוט ויס החל מה- 01.01.18. 


בסדרה, שנוצרה ע"י רועי עידן, רז יובן ואלעד חן, וביים שי כנות, השתתפו שלום אסייג, עופר שכטר, תובל שפיר, עידו מוסרי וכוכבים רבים נוספים. לסדרה נכתבו שמונה שירים מקוריים שיבוצעו במהלך העונה על ידי נועה ומשתתפות נוספות.