"נמסטה" הוא הלהיט החדש מבית היוצר של סטטיק, בן אל תבורי וג'ורדי שחוזרים אל יצירת "גימיק" מוצלח שהולך למכר אתכם בחודשים הקרובים. לאחר שהסינגל שלהם "הכל לטובה" הציג אותם באור יותר "בוגר" ופחות "קלישאתי" (שיש שטענו שלא הצליח לשחזר הצלחת קודמיו), חזרים סטטיק ובן אל ל"סורם" עם הסינגל החדש הפותח את השנה האזרחית החדשה – "נמסטה" בתאריך סימבולי - 1.1.2018.



לאחר שב"טודו בום" נשאו אותנו אל מחוזות ברזיל, ב"סלסולים" נשאו אותנו אל מחוזות המזרח התיכון והארצישראליות, ב"זהב" חזרו לשנות ה-50, עכשיו הצמד הלוהט לוקח אותנו כנראה אל מחוזות הג'ונגל בהודו, כש"נמסטה", מילה הודית עתיקה שמשמעה נשיאת ברכה בסימן קידת קידה, מרמזת על ההשפעה הבאה של הצמד, שמיזג בין השפעה זו להשפעות רגאיי-סקא ועל כך מרמז הפתיח הנודע שלהם הפעם עם הכינויים: "ג'ורדי מאן", "בן אל ראסטבורי" ו"סטטמאן" והמונח האופטימי "גוד וייבס".





הקליפ, המתאר אדם המשוטט לבדו בחשש ביער, ומזכיר מעט את פתיחת הקליפ לשיר החדש של ג'ייסון דרולו ופרנץ' מונטנה (Tip Toe, הפותח גם בשוטטות זהירה ביער).



מחמש השניות הראשונות השיר נשמע כשיר קליט שהולך להפוך ללהיט ענק של הצמד ולו בשל חזרתו לנוסחתיות המצליחה של שימוש ב"גימיק" מסוים, נוסחה מצליחה ובטוחה שהעלתה את לגדולות: הסתערות על ז'אנר מוזיקלי רבגוני שההרכב טרם התנסה בו עוד, שרבוב סלנג חדש ושימוש במילה מרכזית ש"תידבק" בראש ובכך הטבעת הסגנון בפסקול הישראלי העכשווי הגומע את משנתם המוזיקלית בהערצה ותשוקה כדבר מרענן ובלתי צפוי שכיף להתמכר אליו (גם אם סקפטיים בהתחלה).