אחרי ששברו כל שיא אפשרי עם שבעת הסינגלים שלהם ואחרי ש"טודו בום" חצה את גבולות ישראל וכבש את ברזיל, הצמד הלוהט במדינה, סטטיק ובן אל (וג'ורדי) פותח את שנת 2018 עם סינגל חדש שמשמיעה ראשונה נשמע כמו הלהיט הענק הבא שלהם – "נמסטה". כבכל סינגל, הצמד מגיש קליפ מרהיב (עליו אמון הבמאי רומן בוצ'אצקי) והפעם נושאים אותנו השניים אל מחוזות הג'ונגל ואל איש הטלוויזיה יונתן ריגר, המגלה בקבוק "נמסטה" מוזהב.

הוא עוד לא מספיק לבדוק מה יש בבקבוק וכבר בן השבט (סטטיק) חוטף אותו מידיו ומכאן מתחילה הרפתקה הזויה ביערות הג'ונגל עם בני השבט הקובני (שכמו סטטיק, גם בן אל אחד מהם)  מלאי שמחת החיים ואף נזיר השקוע במדיטציה (ג'ורדי), שבסיומה כולם (כולל ריגר) שמחים, צוהלים ורוקדים ומגלים בפני החוקר את סוד החיים, כשבסוף ההרפתקה מקבל ארגז בקבוקי "נמסטה" שבעזרתו יפיץ את סוד האושר והשמחה לעולם כולו.
 
מהאזנה ראשונה השיר נשמע קליט, קצבי ו"להיטי", לפי הנוסחה שפיצחו השניים, רק שהפעם הם נוגעים בנגיעות מוזיקת הרגאיי-סקא, צלילים הודיים (מתארחת בקליפ ליאורה יצחק, המייצגת ז'אנר זה כיום) והשימוש בגימיק "נמסטה" הוא מקורי, מרענן וחדשני שתופס את האוזן משמיעה ראשונה.
 
מבחינה טקסטואלית, גם פה הצמד דוגל במשחקי מילים וסלנג שעתידים להטביע חותם על השפה העברית כמו "נמסטה", "קל", "צ'ורי צ'ורי" ו"גוד וייבס".
 
 


הביצוע המעולה של השניים, שנותנים פרפורמנס ושואו מדוקדק לאורך הקליפ כולל כוראוגרפיה מוקפדת מאד, הוייב החיובי והמסרים האופטימיים שהם מעבירים בשיר זה כמו בקודמיו, מאפשרים אתנחתה מהמציאות הלא פשוטה באקלים הישראלי ומצליחים לגעת ולשמח את הלב. 
 
כמו כן, העיבוד וההפקה המוזיקלית של ג'ורדי מתעלים על עצמם שוב כתמיד ומביעים רבגוניות ובשורה מוזיקלית חדשה, מה שמונע מהצמד לקפוא על שמריו וליפול לבנאליות, להימנע מ"עייפות החומר" ולהגיש ממתק מוזיקלי נטול הגדרות ומלא בחינניות, בצ'ארם וכריזמה שעומד בכל הציפיות ומספק היטב את הסחורה.  
 
בסיום השיר, השניים מסיימים בהומור כשסטטיק "דופק" קטע ראפ הומוריסטי ותבורי אומר לו: "פעם אחרונה שיש לך סולו".