החמרה במצבו של הזמר אדם שאושפז לפני כשלושה וחצי חודשים בעקבות ניתוח שהסתבך וגרם למחלת צהבת קשה. המרכז הרפואי איכילוב הודיע הערב (שלישי) כי חלה התדרדרות במצבו של המוזיקאי וכי הוא בהכרה ונושם בכוחות עצמו. כמו כן נמסר כי הזמר הועבר לאשפוז ביחידה לטיפול נמרץ כירורגי. משפחתו מבקשת "להתפלל לרפואת אדם חיים בן חווה".

בפוסט שפרסם לפני כחודשיים, חשף הזמר כי הוא אושפז בבית החולים איכילוב לניתוח להוצאת כיס המרה. מדובר בניתוח פשוט כביכול, אך הוא הסתבך וגרם לו למחלת צהבת וכאבי בטן, שבגללם אושפז שוב. במהלך האישפוז לקה אדם בדלקת חריפה באיברים הפנימיים, תהליך שלפי רופאיו, יכול להיות ארוך ומסוכן מאוד.



"לפני כחודש וחצי אושפזתי בבית חולים איכילוב לניתוח להוצאת כיס המרה, לכאורה ניתוח פשוט שכנראה עבר בהצלחה", כתב אדם בפוסט שפרסם לפני כחודשיים. "כעבור שבועיים, אושפזתי שוב עם צהבת וכאבים חזקים בבטן, על פי הרופאים מדובר בתהליך ארוך ובעל סיכון. אני אופטימי כי ברור לי שרוצה להבריא". למעריציו (ובעיקר מעריצותיו) אמר: "לאלה מכם ששולחים אינסוף הודעות דאגה ואהבה, זה מחבק ומחזק. מעדכן שההופעות שתוכננו לנובמבר נדחות בשלב זה, בתקווה שאכן הזווית תשתנה בקרוב ונחזור לחיים. אוהב".



במשך 100 הימים בהם בהם אושפז בבית החולים, פרסם הזמר מספר פוסטים בהם הוא סופר את ימי האשפוז, ביניהם בימי חג החנוכה, אז כתב "73 יום, נר שני של חנוכה, שיהיו לכולכם ניסים בחג הניסים וגם לי", וכן לפני שבוע: "92 יום, עדיין מאושפז באיכילוב, תודה על האהבה הגדולה, ממשיכים להתפלל לטוב".



"לאט לאט", אמר אדם לפני כחודש ל"מעריב אונליין" בקשר להליך החלמתו, "זה ייקח זמן". כעת, נראה שעדיין היה מוקדם לדבר על החלמה.