מלך המוזיקה הלטינית חוזר לישראל במסגרת סיבוב ההופעות העולמי: חברת ההפקות, לייב ניישן ישראל - קבוצת בלוסטון הודיעה היום (שני) כי הזמר אנריקה איגלסיאס יגיע לישראל בתאריך 26.5.18 להופעה אחת בפארק גני יהושע תל אביב, וזאת לאחר שתי הופעות בהיכל מנורה מבטחים בשנים האחרונות. בכך הכוכב מצטרף לרכבת ארוכה של אמנים שיופיעו בישראל במלך קיץ 2018, ביניהם ג'מירוקוואי, להקת א-הא, רינגו סטאר, אוזי אוסבורן והסקורפיונס.

לאחר שכבר מילא את האולמות בתוך 24 שעות פעמיים ברציפות במופעי "סול אאוט", איגלסיאס חוזר לישראל והפעם למופע גדול יותר - בגני יהושע, להופעה בודדת ומלאת אנרגיה לטינית. טרם פורסם אם הזמר הישראלי רותם כהן, שביצע איתו את הלהיט "SUBEME LA RADIO" יעלה על הבמה, אך שיתוף פעולה כזה נראה כמתבקש ביותר. המחירים לערב ינועו בין 285 שקלים לדשא ל-655 שקלים ל"גולדן רינג", כאשר לקוחות חברות האשראי יזכו להנחות נוספות.


המופע הקודם של איגלסיאס בישראל זכה לתשבוחות, ולאחר שעלה כל במת מנורה מבטחים בדצמבר 2015 כתב עליו עיתונאי "מעריב אונליין" אייל לוי: "אין ספק, אנריקה שומר על המקום בטופ גם בגיל 40. הוא אמר שם לקהל שיש לו רושם שהוא הולך ומזדקן ואילו הם הולכים ומצעירים, אבל המעריצות השתיקו אותו. אנריקה, עם כל הרומנטיקה שהוא מפזר, הוא לא אבא חוליו. לא המאהב הלטיני בעל קול הקטיפה. הוא יותר מחוספס ומתאים את עצמו לתקופה. אפילו הרשה לעצמו להגיד “שיט” ו”פאק” על הבמה. הקהל סלח. בטח שסלח. כשאיגלסיאס צעק אם יש נשים פנויות בקהל, כמעט כולן אמרו “כן”, אבל בסופו של דבר הזמר בחר להעלות לבמה דווקא את מריאנו, סטודנט בן 26 מבאר שבע, שישיר איתו דואט".

מכירת הכרטיסים תפתח היום בשעה 18.00, ותתבצע דרך טיקט מסטר 9964*. מחיר: רגיל גולדן 655 שקלים, מחיר ללקוחות אמריקן אקספרס לגולדן 555 שקלים, מחיר רגיל דשא 285 שקלים, מחיר ללקוחות לאומי קארד לדשא 225 שקלים