הקליפ המרגש של אירוע השירה בציבור הגדול בעולם: תחת הכותרת – "קולולם חוגגים 70" – 12 אלף בני אדם הגיעו בשבוע שעבר לאירוע השירה בציבור הגדול ביותר בעולם, שהתקיים בהיכל מנורה מבטחים בשכונת יד אליהו בתל אביב. היום (שני) יצא לאוויר הקליפ הרשמי לשיר. האירוע המרגש התקיים במעמד נשיא המדינה ראובן ריבלין, ראש עיריית תל אביב רון חולדאי והשרה לשוויון חברתי גילה גמליאל, ששרו בקולי-קולות ביחד עם האלפים את השירה ההמונית אותה הוביל הזמר שלומי שבת.



השירה בציבור היוותה את האירוע המרכזי של "קולולם" – מיזם מוסיקלי חברתי שמפגיש אנשים מכל חלקי החברה לאירוע שירה המונית וזאת, בשיתוף בית הנשיא, המשרד לשוויון חברתי ועיריית תל אביב.





"קולולם" אירחו את הזמר שלומי שבת ו-40 נגני תזמורת הרחוב הירושלמית, בדואט מיוחד וחדשני עם 12 אלף משתתפים בשלושה קולות. באירוע, שצולם לקליפ, שרו ההמונים את השיר שנבחר – "על כל אלה" של המשוררת נעמי שמר ז"ל, שגם בני משפחתה השתתפו בשירה. האירוע סימל את תחילת חגיגות ה-70 למדינת ישראל, כאשר השירה ההמונית נערכה בניצוח "קולולם" ובליווי של שמונה מנצחים, נגני תזמורת הרחוב הירושלמית ובהנחיית לוסי איוב ונדב אמבון.



הנשיא ראובן ריבלין,השרה לשוויון חברתי,  גילה גמליאל וראש עיריית ת"א רון חולדאי. קולולם
הנשיא ראובן ריבלין,השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל וראש עיריית ת"א רון חולדאי. קולולם


הקליפ המסכם של האירוע יוביל את חגיגות ה-70 בבית הנשיא, הצפויות להגיע לשיאן במשדר החגיגי בטקס המסורתי לחיילים המצטיינים שיערך ביום העצמאות. במסגרת האירוע בהיכל מנורה מבטחים, וכחימום לקראת צילום הקליפ ושירת "על כל אלה", נערך גם ג'אם המוני שלא נעשה כמותו בארץ. במהלך הג'אם, 12 אלף האנשים שהגיעו לאירוע אילתרו יחדיו את שירה של נעמי שמר "לו יהי" כחלק מציון מורשתה, ואת שירו של שלומי שבת "בגלל הרוח".