יש לו את האקס: אלמוג קריאף מוכר לכם מהתוכנית "אקס פקטור", שם היה בנבחרת של עברי לידר והגיע לחצי הגמר. כעת משיק את "לילה בלעדייך" ושר טקסט של אורי שכיב ואוריין אלופר ללחן לא רע בכלל של אורי שכיב עם עיבוד והפקה מוזיקלית קיטשית ומתרוממת של אלי קשת. אומנם, לא השיר הכי חשוב בעולם, אבל הוא הצליח להסב לי הנאה מהמלודיה ומקולו של העלם.



אלמוג במקור מטירת הכרמל. הוא סיפר לי שהשירות בלהקת חיל האוויר היה נהדר ומגוון. שאלתי אותו מה חשוב לו שידעו עליו והוא השיב: "שאני לא מנסה להיות עוד פליט ריאליטי. הגעתי הנה בשביל לשיר, בשביל המוזיקה".





"שירה היא הדבר שאני הכי אוהב לעשות", מוסיף קראיף. "חלומי הוא להישאר בעולם המוזיקה הישראלי, להותיר את החותם שלי ולגרום לאנשים להרגיש. את כל סוגי הרגשות".





רומן וינר – מירי

רומן הוא מוזיקאי מוכשר שמנגן על פסנתר וטבעוני ברמ"ח איבריו. השבוע הוא הוציא סינגל שלישי ("מירי"). "השיר מתאר תיאור סרקסטי של גבר אוהב שחווה אהבה כוזבת, חיים שבהם הכול מתנקז לאישה אחת שהוא תמיד ירצה ולעולם לא תהיה שלו", הוא אומר.

לפני 8 שנים הפך רומן לטבעוני. "זה התחיל מתמונה שראיתי של פרה שנזרקת לים בעודה בחיים רק כי הייתה חולה", הוא אומר. "מה שהתחיל בבדיקה בתום לב לוודא שמדובר במקרה חד פעמי ושבפועל הבשר שאני אוכל מטופל בצורה הומאנית, הסתיים בהכרה שהאכזריות עולה על כל דמיון".



"לאחר מכן ראיתי הפרדה של עגלים שזה עתה נולדו מאמם וסיימתי עם צפייה בגריסה של אפרוחים בעודם בחיים בתעשיית הביצים", מסכם המוזיקאי. "זה הספיק לי ומאז ועד היום אני טבעוני".