מלחמה בין שתי הזמרות והרפאריות הענקיות, קארדי בי וניקי מינאז', הגיעה לשיאה בתקרית אלימה במיוחד בשבוע האופנה, בו זרקה קארדי נעל מסיבית לעברה של מינאז'. הדבר אירע כאשר קארדי ומינאז' הגיעו שתיהן למסיבה, ומינאז' שישבה בשולחן עם הצוות שלה, הותקפה על ידי קארדי שניגשה "באגרסיביות" לעברה, כך מסרו עדי ראייה.



על פי העדויות, קארדי פנתה אל מינאז' ואמרה: "תני לי להגיד לך משהו..." אלא שאז ניגשו אליה מאבטחים במקום ומנעו ממנה לייצר מגע עם מינאז'. למרות זאת, קארדי לא וויתרה, הורידה את הנעל שלה וזרקה אותה לעבר מינאז', זריקה שפספסה את המטרה. קארדי לוותה על ידי המאבטחים החוצה כשהיא הולכת עם נעל אחת בלבד לרגליה.





המלחמה בין השתיים התחילה בהודעה ששלחה קארדי בי לניקי מינאז', בו כתבה: "סבלתי הרבה חרא ממך, אבל ברגע שהזכרת את הילדה שלי, והערת הערות על היכולת שלי לטפל בבת שלי, זה הרגע בו הגבולות הוסרו".



קארדי הוסיפה עוד כי "עבדתי קשה והגעתי רחוק ולא אתן לאף אדם להתעסק עם ההצלחה שלי". למרות ההודעה הכועסת, מקורבים לקארדי סיפרו כי כשהתקרבה למינאז', היא לא הייתה מעוניינת לריב, אלא רק רצתה לפתור את הבעיות ואת "השקרים שניקי הפיצה". 



הנעל שזרקה קארדי על מינאז'. צילום: מסך מאתר TMZ

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

PERIOD.

A post shared by CARDIVENOM (@iamcardib) on