הרכב האגדי בעל השורשים הספרדיים, הג'יפסי קינגס (Gipsy Kings), דווקא קם בצרפת. הוא מורכב מבני משפחה אחת, משפחת רייס, ומבצע מוזיקה בקצב הרומבה והפלמנקו. בני המשפחה הקימו את הרכב בשם Los Reyes בשנות ה-60, אך הפריצה הגדולה הגיעה בשנות ה-80, כאשר הופיעו ביום הולדתה של בריג'יט בארדו, שם ראה אותם מפיק בינלאומי שהזניק את הקריירה שלהם, ושינה את שמם.



הפריצה הגדולה של ההרכב הגיעה בשנת 1980 בזכות חידוש לשיר הדרום אמריקאי "Bamboléo" שהפך ללהיט עולמי ובאותה השנה הקליטה את האלבום "Gipsy Kings" שמכר מיליוני אלבומים בעולם. בין הלהיטים המוכרים של הלהקה: "Djobi, Djoba", "Volare", גרסת כיסוי לשיר של דומניקו מודוניו, "און אמור" והקאבר הנודע של הלהיט "Hotel California" של ה-"Eegels". הופעה האחרונה של הלהקה בישראל נערכה ביוני 2011 באמפי-פארק ברעננה.





הפעם הג'יפסי קינגס החליטו לצרף להופעות שלהם אומן ישראלי ולאחר הקשבה לעשרות אומנים, בחרה הלהקה את מירי מסיקה להצטרף אליה להופעותיה בישראל. מירי מסיקה שהפכה לחלק בלתי נפרד מהפסקול הישראלי מאז פרצה לתודעת הקהל לפני כ13 שנה ומאחוריה 6 אלבומים מצליחים, הופעות מצליחות על הבמות הגדולות ברחבי הארץ, תפקידים בקולנוע, בטלוויזיה ובתיאטרון שקיבעו את מעמדה כאחת מהאמניות, הטובות, המעניינות והמוערכות ביותר בארץ זוכה לכבוד שאף אמן ישראלי לא זכה בו לפניו.



ג'יפסי קינגס (Gipsy Kings) בישראל - 17 במרץ, מרכז הקונגרסים – חיפה. 18 ו19 במרץ, היכל התרבות - תל אביב. 20 במרץ, הקונכיה - באר שבע.  להזמנת כרטיסים להופעות של הג'יפסי קינגס, ולעוד הופעות רבות אחרות, עכשיו ב-אקו טיקטס, באתר ובאפליקציית eco99music.