תכנון הנסיעות לחו"ל בקיץ בעיצומן ואם עדיין לא מצאתם דילים לחו"ל או לא החלטתם לאן לנסוע אולי פסטיבל מוזיקה באירופה היא הזדמנות עבורכם גם ליהנות מחופשה וגם לשמוע הרבה מוזיקה טובה על הדרך. אספנו לכם מידע על מגוון פסטיבלים שווים לחופשה באירופה.



פסטיבל פרימוורה (Primavera)

בלב ליבה של ברצלונה ובמרחק הליכה מחוף הים מתקיים באופן רציף מאז שנת 2001 פסטיבל המוזיקה פרימוורה שמביא לבמה את כל האומנים הנכונים של התקופה וגם מקדים לתת במה ולזהות אומנים חדשים ממש לפני הפריצה הגדולה. לפסטיבל מגיעים חובבי מוזיקה מכל העולם שרבים מהם הפכו את הנסיעה לחופשה שנתית קבועה.



משתתפים השנה בפסטיבל:
Erykah Badu, Tame Impala, Cardi B, Solange, James Blake, Nas ועוד


ברצלונה, ספרד ב- 30 במאי עד 1 ביוני.


להזמנת כרטיסים לפסטיבל: לחץ כאן




פסטיבל פינקפופ (Pinkpop)

הפסטיבל שמתקיים בעיירה קטנה בהולנד באופן רציף מאז 1970 נחשב לפסטיבל הפופ-רוק הוותיק ביותר בעולם. לאורך השנים הצליח הפסטיבל להגדיל בכל שנה את מספר המבקרים והיום מגיעים אליו כ-100 אלף אנשים בכל שנה. השנה חוגג הפסטיבל יובל להקמתו ולרגל שנתו ה-50 יש לצפות להפתעות מיוחדות.

רשימת האומנים טרם פורסמה
לנדרגרף, הולנד מ- 8 עד 10 ביוני.
להזמנת כרטיסים לפסטיבל: לחץ כאן




פסטיבל רוק וכטר (Rock Werchter)

מדובר באחד מפסטיבלי הרוק הפופולריים ביותר באירופה המתקיים מאז 1976 בעיירה הפסטורלית ווכטר. במשך השנים זכה הפסטיבל בכמה פרסים על היותו "הפסטיבל הטוב ביותר". הפסטיבל נמשך 4 ימים ולילות והופך את העיר הקטנה למוקד עלייה לרגל לאמנים ולמעריצים, מקום אחד שבו תוכלו למצוא אינספור הופעות שאין כמותן, ולהיות מוקפים שמש, מוזיקה מגוונת והמון אהבה. דמיינו שמש, מרחבים פתוחים, מערכות סאונד אימתניות, הופעות של כל הכוכבים הגדולים והאהובים, עשרות אלפי אנשים, מאות מסיבות, בירה בלגית טובה וכיף טהור!

בין השמות השנה בפסטיבל:
P!nk, The Cure, Florence + the Machine, Muse, Macklemore, Mumford & Sons ועוד
ורכטר, בלגיה מ- 27 עד 30 ביוני.
להזמנת כרטיסים לפסטיבל: לחץ כאן



פסטיבל מד-קול (Mad Cool)

הוא פסטיבל מוזיקה אורבני ומגוון המתקיים בחודש יולי בכל שנה במדריד. הפסטיבל פעיל מאז שנת 2016 ובזמן קצר הצליח למקם את עצמו כאחד הפסטיבלים החמים והנכונים בעולם כיום. זוהי הזדמנות מצוינת לחופשה באחד ממוקדי התיירות החמים בשנים האחרונות וגם ליהנות מתוכנית אומנותית שווה.

משתתפים השנה בפסטיבל:
Bon Iver, The Cure, Iggy Pop, The Chemical Brother, Vampire Weekend ועוד
מדריד, ספרד מ- 11 עד 13 ביולי.
להזמנת כרטיסים לפסטיבל: לחץ כאן




פסטיבל טומורולנד (Tomorrowland)

הוא בוודאות אחד מפסטיבלי המוזיקה הגדולים והמפורסמים ביותר בעולם בכלל ובמוזיקה האלקטרונית בפרט ומופיעים בו כל השמות הגדולים של המוזיקה האלקטרונית העכשווית, על כל גווניה. הפסטיבל נערך בכל שנה, החל מ-2005, בעיר בום שבבלגיה ומושך אליו עשרות אלפי אנשים מכל רחבי העולם. השנה (2019) הפסטיבל יתפרש על 2 סופי שבוע, מה שמבטיח מסיבה אפילו גדולה יותר ושמחה.

משתתפים השנה בפסטיבל:
Martin Garrix, Vini Vici, Armin Van Ruuren, Steve Aoki, DJ Snake, The Chainsmokers, A$ap Rocky ועוד
בום, בלגיה מ- 19 עד 21 ביולי וגם ב-26 עד 28 ביולי.

להזמנת כרטיסים לפסטיבל: לחץ כאן



פסטיבל זיגט (Sziget)

על נהר הדנובה המחלק את העיר בודפשט לשני חלקיה, בודה ופשט, שוכן אי שבו מתקיים פסטיבל זיגט מאז שנת 1993. הפסטיבל מתקיים כשבוע ימים באמצע אוגוסט ומציע מגוון אטרקציות נוסף על המוזיקה והוא כולל גם אירועי תרבות, וסדנאות. מתאים לקהל צעיר שמחפש חופשה קיצית ומרעננת.
משתתפים השנה בפסטיבל:

Ed Sheeran, Foo Fighters, Florence and the Machine, Twenty One Pilots ועוד
בודפשט, הונגריה מ- 7 עד 14 באוגוסט.

להזמנת כרטיסים לפסטיבל: לחץ כאן



פסטיבל לולהפלוזה (Lollapalooza)
לולהפלוזה (Lollapalooza) הוא אחד מפסטיבלי המוזיקה הגדולים בעולם שמתקיים לסירוגין משנת 1991 בארצות הברית. בשנת 2010 השכילו מארגני הפסטיבל להרחיב את פעילות הפסטיבל מחוץ לארצות הברית וכך חובבי מוזיקה בכל העולם יכולים להנות ממנו. באירופה הפסטיבל מתקיים משנת 2014 גם בברלין וגם בפריז.

משתתפים השנה בפסטיבל בפריז:
The Strokes, Twenty One Pilots, Migos, Mø, Clean Bandit, The 1975 ועוד
פריז, צרפת מ- 20 עד 21 באוגוסט.

משתתפים השנה בפסטיבל בברלין:
Twenty One Pilots, Kings of Leon, Martin Garrix, Khalid, Hozier ועוד
ברלין, גרמניה מ- 7 עד 8 בספטמבר.
להזמנת כרטיסים לפסטיבל: לחץ כאן



להזמנת כרטיסים להופעות מוזיקה נוספות, עכשיו ב- אקו טיקטס, באתר ובאפליקציית eco99music.