לאחר הכנות מרובות, סאגות אינסופיות וסיקור תקשורתי נרחב, אירוויזיון 2019 מתקיים סופסוף השבוע במתחם האקספו בתל אביב. לרגל המאורע, אירח דודי פטימר באולפן את העיתונאי ומומחה האירוויזיון דודי טל לתכנית מיוחדת שהוקדשה כולה לאירוויזיון.



בתכנית, חזרו השניים לשערוריות והפספוסים הגדולים והבלתי נשכחים של ישראל באירוויזיון, לסיפורים מאחורי השירים הבולטים שייצגו אותנו בתחרות ולגרסאות נדירות וחלקן בלתי מוכרות לשירים.





כך למשל נחשפה הגרסה המקורית והראשונה של להקת "הכל עובר חביבי" לשיר "הללויה" שהיה אמור לייצג את ישראל באירוויזיון לפני שהוצע ללהקת "חלב ודבש" (עם גלי עטרי), הושמעה גרסה תאילנדית לשיר הראשון שזיכה את ישראל באירוויזיון – "אבאניבי" וסופר על השיר הישראלי הנידח מהאייטיז שהועתק ע"י פולין והעניק לה את המקום השני בתחרות.



כמו כן, ניתחו השניים את הסיבוך המשפטי שהביא עימו השיר הזוכה באירוויזיון 2018 – Toy בביצועה של נטע ברזילי, הפדיחות של גילי וגלית ("דרך המלך") וצמד "הבטלנים" ("הופה הולה") והסיבוך המשפטי בין דפנה דקל לענת עצמון.



עוד בתכנית דיברו השניים על סיכוייו של קובי מרימי בתחרות, לאיזה שיר נותנות סוכנויות ההימורים את המקום הראשון, מדוע לא נמכרו כרטיסים לתחרות ועד כמה מופקעים מחירי המרצ'נדייז סביב האירוויזיון השנה.