רגע אחרי ששאריותיו האחרונות של האירוויזיון עוד מורגשות באוויר באווירת הפרובוקציה של מדונה, מנסה פרובוקטור אחר, הפעם משלנו, דודו פארוק להשיג את הדוז פואה של הקהל עם שירו החדש – "אני בא" שזוכה שוב לטקסט פרובוקטיבי וקליפ מושקע.



פייר? הפעם התבאסתי לאללה שדודו בא. הלחן משעמם, מונוטוני ולא מתפתח או מלהיב, הטקסט גרוע ויותר מכך - נוסחתי מאוד וכבר די ממצה את הגימיק שפארוק רכב עליו בשנה האחרונה. אלמלא הקליפ המושקע שכולל דם, משטרה שמפזרת מודעות "נעדר" של פארוק ברחבי העיר ואורית פוקס בחזה המוחצן אוחזת בעגלה את תינוקה וצועקת על הבעל החננה שלה, חללית בדמות הראפר שטסה לשמיים וכת שכולה דודו פארוק - גם לא הייתי טורח לצפות או להאזין לשיר עד סופו.





לאורך שיריו, אהבתי את השובבות, הפראיות וגם הקללות של פארוק, שהוסיפו נופך מעניין כשזה בא עם התלהבות וסקרנות מוזיקלית בועטת, אבל הפעם זה פשוט כבר מיצה את עצמו ולא עובד.



אם הפארוק מעוניין להישאר עוד קצת בתודעה, עליו להביא יותר מקוריות, עניין ופלפל לשיריו, כי כשמוזיקלית זה גרוע – אז הטקסט האופייני לו לא יחזיק מעמד והגימיק צפוי להיעלם כמו שבא. הפעם הבדיחה היא על חשבונו.