המופע דמה לאבולוציה של פרח: בנאי החל את מופע הסולו על הקלידים, שר במלנכוליה עדינה וקודרת את "תתחנני" ו"יש לי סיכוי", ונשמע סגור, מרוחק וביישן.
לאט לאט - עם עלייתם לבמה של המתופף תמיר מוסקט, שותפו ליצירה בפרק העכשווי ומפיקו המוזיקלי של המופע, הבסיסט איתמר ציגלר והקלידן־חצוצרן רועי חרמון - קיבל המופע עושר מוזיקלי ותפס נפח ונופך מלהיבים. וכך, ביחס ישיר, ככל שהקהל העתיר על בנאי אהבה, כך הוא נפתח יותר, השתחרר, והריץ דאחקות בין שיר לשיר - על החיים, על אשתו ועוד.
במהלך המופע ביצע בנאי את המיטב מהרפרטואר העשיר שלו - מאלבום הבכורה עד האחרון בהם - "תחרות כלבים", "פרגולה", "יפה כלבנה" ו"עד האהבה". כולם זכו לעיטורים מוזיקליים עכשוויים. והיו גם הפתעות, כמו למשל "מזמור לדוד", בהשמעת בכורה, בטרם יצא כסינגל - לחן של בנאי לראשונה לפיוט מתהילים.
בשורה התחתונה, בנאי סיפק את הסחורה ודאג למינון מדויק בין חומרים חדשים לישנים, יצר אינטראקציה עם הקהל והפגין הומור עצמי וים של כישרון.