עצרת הזדהות עם עובדי תעשיית המוזיקה הישראלית מתקיימת הערב (חמישי) בגן צ'ארלס קלור בתל אביב תחת הכותרת "מאחורי הקלעים". על פי הערכות, באירוע משתתפים בין 3,000 ל-5,000 בני אדם, שמוחים לאות הזדהות עם האומנים ועובדי התעשייה השקופים כמו טכנאי הסאונד, עובדי הבמה והתאורה וכל העובדים בתעשייה המושבתת מזה חודשיים וחצי.

בין האומנים שמשתתפים באירוע: שלום חנוך, ברי סחרוף, ריטה, ערן צור, ישי לוי ואביב גפן, שאמר לאחר שעלה על הבמה: "מרגש לראות את האלפים שהגיעו לפה. זו הייתה תקופה מאוד מוזרה ופסיכית, אבל באנו לכאן כדי לתמוך בחברינו ובצוותים הנפלאים שבלעדיהם אני לא יודע איפה כולנו היינו".

"נשארו 179 אלף אנשים ללא פרנסה ביום אחד, ואני כאן בשבילם", המשיך גפן והוסיף: "יש לי נקודת אור קטנה. נפגשתי עם שר התרבות החדש חילי טרופר שהבין את גודל המצוקה ונראה שההופעות ייפתחו בקרוב מאוד והמוזיקה תחזור לישראל, כי מוזיקה היא המשמעות והיא התפילה שלנו. אני קורא לשר התרבות, אנא אשר לנו להופיע ואפשר לנו להופיע באחריות. הגיע התור והזמן של המוזיקה לשטוף את ישראל".

אביב גפן (צילום: אבשלום ששוני)
אביב גפן (צילום: אבשלום ששוני)

כזכור, לפני כחודשיים וחצי הורה משרד הבריאות להפסיק את המופעים כמעט לחלוטין בעקבות ההגבלות שהוטלו לטובת המאבק במגפת הקורונה. 

מופע תמיכה באומנים בגן צ'ארלס קלור בת''א (צילום: אבשלום ששוני)
מופע תמיכה באומנים בגן צ'ארלס קלור בת''א (צילום: אבשלום ששוני)