המדור "קו הזינוק" הוא מדור חדש שנועד לטפוח על השכם, לפרגן ובעיקר לתת במה וחשיפה הולמות ליוצרים בתחילת דרכם (בשלל הסגנונות המוזיקליים) שיש בהם את הפוטנציאל לעשות זאת בגדול ורק צריכים את ה"פוש". אמנם המדור הזה לא יכול לספק את הפריצה הגדולה והמיוחלת (שכן זה תלוי בכל כך הרבה גורמים נוספים), אבל תמיד כיף לתת עידוד, פרגון וחום ליוצרים ראויים.  

מני עזרא – לונה 

שיר בכורה של היוצר והזמר שמציג ממתק פופ עכשווי, קליט, רומנטי ומתקתק עם פזמון שתופס את האוזן מהשמיעה הראשונה. 

דין רפאל מור – אהבה מתחת לאדמה

שיר מיוחד ושונה מהקונספט הנורמטיבי של שירים של בינו לבינה, שיר עם פילוסופיה, עומק ובעיקר שילוב בין ביטים מסקרנים, פופ וגם סולו גיטרה רוקנרולי אך מעל לכל זמר עם קול מצוין. השיר הוא סינגל ראשון מתוך EP הצפוי לצאת בקרוב.

Lamar Elias – Mashi Waraha

השילוב בין שירה בערבית לבין צלילי בוזוקי יווני ודרמטיזציה לקראת סוף השיר של מלחמת שוורים עם מקצב חפלה ובכלל הגלישה המוזיקלית המרתקת הזו בין תרבויות, בין טעמים שונים ובין ז'אנרים רחוקים אך גם כה קרובים, פשוט ראוי לשבח. אחד הדברים הכי מרעננים ששמעתי לאחרונה.

עופרי – גלגל מסתובב

אני לא יודע מה יותר סחף אותי: הקול הנקי והמתקתק של עופרי או הלחן הא-סימטרי וההפקה המוזיקלית המצוינת שמתלבש ככפפה ליד לטקסט השובב. שיר שיוצא מהקופסא ומביא וייב מרענן וחדש. שיר שכולו פאן.

Hilla Peer – Free

הדבר הראשון ששבה אותי הוא הקול המרטיט של הילה שמשחקת עם הטונים והניואנסים בקטנים בשליטה טוטאלית ואבסולוטית (מהסוג ש"הכוכב הבא" אוהבים), וכשזה מתלווה לבלדה רומנטית וכנה – התוצאה מספקת את הסחורה.

עדי דואניס – מציאות מדומה

עם הפקה מוזיקלית שנשמעת כאילו יצאה מתוך הסיקסטיז, שירה בניחוח עתידני של האייטיז וטקסט ולחן כל כך עכשוויים, מחאתיים ונוגעים על כל הנקודות הכואבות של המציאות הטרופה בה אנו שרויים בעל כורחנו בשל הקורונה, השיר הזה הוא מנה מתוקה של שפיות ועונג.