אחרי מארון 5, עדן חסון ובקרוב גם נועה קירל, הזמר הכי מושמע בישראל, עומר אדם, והזמר הלטיני ניקי ג׳אם הגיעו גם הם למלא את פארק הירקון. כשנה בלבד אחרי שיתוף הפעולה שלהם עם השיר ״דאלה מאמי״, השניים הצליחו לרכז אל הדשא כ-50 אלף איש, שהגיעו לחגוג איתם את הלהיטים האהובים.

אחרי בלאגן קטן בכניסות, ובאיחור של כחצי שעה המופע נפתח עם אנרגיות שיא. ניקי ג׳אם עלה ראשון עם השיר 'Te Robare והרקיד את הקהל. בתוספת גרנדיוזית של מסכי ענק, רקדניות מדהימות  ולהקה חיה, אין אחד בקהל שנשאר אדיש לרגטון המרקיד.

אחרי מחרוזת שירים לטיניים של הזמר, ביניהם El Perdon, ו-TE Bote’, קצת שיח עם הקהל והחלפת בגדים קצרה, עלה דיג׳יי קולמביאני שהרים את כולם למסיבה קצרה. ואז, שוב ניקי ג׳אם, שבאופן כולל נתן הופעה לא קצרה לבדו של כ-40 דקות.

ניקי ג'אם (צילום: שי רגב)
ניקי ג'אם (צילום: שי רגב)

בדיוק ברגע הנכון, בתופים ובמחולות, עומר אדם עלה עם השיר קקדילה ושיער ירוק. המשיך עם השירים ״חברות שלך״, ״טמפרטורה״, ״פרצופים״ ועוד אין ספור מהלהיטיו. מה נאמר, אין ספק שהבחור יודע מה הוא עושה. הרקדניות היו מגוונות ומרשימות, המוזיקה מרימה, והשירים - טוב נו, עומר אדם. הוא אמנם הגיע עם חליפה, אך הוריד רשמיות והחליף לטי-שרט לקראת החגיגה הגדולה. לסיכום, ניקי ג'אם הצטרף שוב לבמה, ויחד השניים ביצעו את השיר המשותף שלהם "דאלה מאמי", לפני שנפרדו מהקהל בקאט מפתיע. 

ועל אף שהיה מדובר באחת ההופעות השמחות והאנרגטיות של השנה, הנוכחות הקצרה של אדם על הבמה הייתה בעיתית עבור המעריצים והמעריצות ששילמו כרטיס להופעה שלו, וקיבלו אותו ל-58 דקות בלבד. ככל הנראה לא היה תיאום ציפיות אמיתי בין הקהל לאמן, שהצליח להכעיס ולהרגיז רבים שציפו כל כך לראות אותו על הבמה הגדולה של גני יהושע.