הזמרת והשחקנית מירי מסיקה נבחרה לגלם את אחד התפקידים הראשיים במחזמר "ביקור התזמורת" שיעלה בתיאטרון "Donmar Warehouse" שבלונדון. דידי הררי והרון הרון (רון שלום) הפתיעו את הזמרת בשיחה מרחוק, ושמעו ממקור ראשון על החוויה המרגשת.

"אני מאוד בולטת פה בנוף", ציינה מסיקה בחיוך, וסיפרה: "אנחנו בחזרות פה, אני עושה תפקיד ראשי בהצגה. היו הרבה אודישנים, והיה לי יתרון יחסי שאני ישראלית, ואני לא צריכה לזייף מבטא. בלונדון הם עושים את זה מחדש, זה להתחיל את התפקיד מאפס. פה האפשרות לא להיות מחליפה של אף אחד זה היסטורי, חוויה שהיא לא תאומן, להיפגש עם קאסט, מנהל מוזיקלי וליצור את זה מכלום".

עוד שיתפה כי "אני אחרי שבוע של חזרות, כולם נורא מנומסים ונחמדים פה, זה נורא שונה מהארץ. גם בארץ אני אומרת את זה שאין לי מסננת ושאני אומרת הכול, והבמאי אמר לי שזה מה שהוא אוהב בי.  יש פה קאסט מרהיב, אתם עוד תגלו בהמשך. אם הייתי באה להחליף הייתי עושה את החזרות בארץ, בגלל שזה נוצר כאן אני כאן".

בנוסף לכל זאת, ביום ראשון השיקה סינגל חדש בשם "מרחק הזמן" אותו כתבה והלחינה עבורה חברתה הטובה משכבר הימים קרן פלס. "אני מתחילה פה דרך חדשה, יש המון שינויים ואמרתי לה שאם אני עוברת את כל זה - אני רוצה שהשיר שלה יפתח את המוזיקה החדשה שלי".