הזמרת נועה קירל שחררה טיזר ראשון לקראת השיר שלה לאירוויזיון, "יוניקורן". עד שיצא הסינגל המלא, ביקשנו מטכנולוגיית האינטליגנציה המלאכותית של chatGPT לכתוב כיצד הוא היה נשמע לו נכתב על ידי רובוט - וכמובן בדקנו איתה, באירוע חגיגות ה-75 ל"פומה", את התוצאה.

יהיה פנומנלי? נועה קירל עם הצצה ראשונה לשיר החדש לאירוויזיון | צפו

את נמצאת גבוה בדירוגים, זה יותר מלחיץ או מרגש?
"גם וגם, מצד אחד הציפות גבוהות וזה מרגש, מצד שני זה מלחיץ. יותר מזה, זה לא אומר יותר מדי כי השיר עוד לא יצר, וזה גם לא אומר יותר מדי ממש. עד החזרה בליברפול ממש זה לא יהיה מאה אחוז רלוונטי. אז נחכה לרגע האמת".

הראיון עם נועה קירל, צילום: קיץ ברבנר

הרבה דובר על עניינים פוליטיים שקורים בארץ, הרפורמה משפטית, שזה יכול להשפיע על המקום שלנו, להביא הרבה ביקורת על המדינה. 
"האירוויזיון זה גם דבר שהוא פוליטי ויש דברים שלא תלויים בי, אני באה לעשות את ה-100 אחוז שלי, את הכי טוב שלי. ומה שלא תלוי בי, לא תלוי בי".

וכשהמדינה בוערת, יש לך רצון להביע, יש לך רצון להתבטא בנושאים האלו, של הרפורמה המשפטית?
"כמו שאני תמיד אומרת, זה לא משהו שאני נכנסת אליו. כל הקטע באירוויזיון, זה מה שאני אומר. באים כל כך הרבה נציגים מאירופה, באים לדבר עם המוזיקה, יש במוזיקה משהו מקסים מטהור שמחבר בין כולם ולשניה שמים את הפוליטיקה בצד, אז זה מה שאני באה לעשות".

הזכייה של אוקראינה בשנה שעברה מוכיחה שלא שמו את הפוליטיקה בצד.
"גם נכון. אין מה לעשות, יש שיקולים פוליטיים, לא שמים את זה לגמרי מבצד. אבל יש משהו בלראות משדר של שעתיים שכל מדינה עולה אחת אחרי השניה, אז לרגע שוכחים. ברור שבסוף זה בא לידי ביטוי כי אי אפשר להתחמק מזה, אז יש רגע קסום כזה שבו שוכחים".