השניים החלו את הפודקאסט בשיחה על דוויקו פיטשון, ניצול שואה שהיה למעשה הראשון שהנחיל את המוזיקה היוונית בישראל בסוף שנות ה-40 במועדוני סלוניקאים בתל אביב.
בהמשך השמיעו את הגרסה העברית הראשונה לשיר MISRILOU שיר טורקי עם מילים יווניות שבשנות ה-60 הפך לקלאסיקת סרף עבור דיק דייל שליוותה את פסקול סרטו הפולחני של טרנטינו מהניינטיז – "ספרות זולה".
כמו כן דיברו על התופעות הבולטות שהפכו את המוזיקה היוונית לפופולארית: אריס סאן שהביא את הרוקנרול המערבי ועם גיטרה חשמלית היה אחראי להחדרת המוזיקה היוונית למיינסטרים, טריפונס שפרץ עם להיטו "דירלדדה" וזמרים ישראלים מקומיים כמו ניקולס, לויטרוס וסטאלוס שהיו שגרירי המוזיקה הזו בישראל לקראת סוף הסבנטיז.
בשנות ה-80 המוזיקה היוונית קיבלה תפנית של רוקנרול כשיהודה פוליקר באלבומו "עיניים שלי" גרם לקהל הישראלי להכיר מחדש את הצלילים היווניים, היכרות שתועדה בשירו של שלמה ארצי "תחת שמי ים התיכון": "חצי עולם כבר שר יוון".
כיום המוזיקה היוונית פחות משפיעה על המוזיקה הישראלית שכן המוזיקה הים תיכונית שינתה פניה לפופ מערבי, אך עם זאת, העובדה שאנחנו חיים במזרח התיכון גורמת לאמנים רבים לתפוס את היוונית כגימיק כמו סטטיק ובן אל, סטפן ועדן בן זקן ששירם "יאסו" חתם את הפודקאסט ועורר געגועים לטברנה היוונית של אז.