אופס: תקרית קלה ומביכה אירעה היום (ראשון) בצהריים כשהזמרת גלי עטרי מעדה על הבמה ונפלה אחורה בעת צילומי הקליפ לשיר "הללויה" יחד עם עדן בן זקן. המבוכה נתפסה כמובן בעדשות המצלמות אך אפשר לנשום לרווחה - מצבה טוב והיא התרוממה בקלות כעבור זמן קצר ובעזרת הנוכחים במקום.

כזכור, השיר נבחר להיות זה שיוביל את חגיגות יום העצמאות ה-70 של מדינת ישראל ויבוצע במשותף על ידי עדן בן זקן ועטרי, המבצעת המקורית של השיר, איתו זכתה יחד עם להקת "חלב ודבש" באירוויזיון 1979. במהלך השבועות האחרונים התקיים משא ומתן בין הצדדים, שלא צלח, ולאחר הפרסום ביום רביעי שעבר בו נודע כי עדן בן זקן תבצע את השיר לבדה, הופעלו לחצים גדולים ליישב את המחלוקת, שבסופו של דבר גם נפתרה לטובה.

השתיים יבצעו יחד את השיר, שנחשב לאחד מהגדולים שנכתבו אי פעם, כשמחברת השיר, שימרית אור, כבר כתבה לו שני בתים נוספים שאמורים להיות מבוצעים בפעם הראשונה מיד לאחר טקס הדלקת המשואות. יש לציין כי לא מדובר בחלק מהטקס עצמו, אלא באירוע שיקרה אחריו.

מי שנכנסה לעובי הקורה היא שרת התרבות והספורט, מירי רגב, שיזמה פניה נוספת לעטרי, על מנת שזו תשתתף בדואט החגיגי. רגב מסרה אז בתגובה: "אני שמחה שגלי עטרי ועדן בן זקן יבצעו יחד את 'הללויה', שייפתח את חגיגות ה-70 למדינת ישראל. אני רואה חשיבות בחיבור הבין דורי בין האמניות המדהימות הללו, כל אחת עם הגוון הקולי הייחודי לה".