בשבועות האחרונים יצא לדרך פרויקט מיוחד ביוזמת תיאטרון "משו משו" והמיזם "שכונות בשינוי", שבמסגרתו תושבי שכונת קריית היובל בירושלים זוכים למפגשי תרבות בגינה או בחצר הבניין שבו הם מתגוררים עם שחקני התיאטרון, שמעבירים פעילות ג'אגלינג, הצגות המבוססות על סיפורים אהובים כמו "דירה להשכיר", "אוזו ומוזו" ועוד. 

יזמי הפרויקט הרכיבו רשימה של הבניינים הרלוונטיים ומינו נציג בניין שתפקידו לאגד את הדיירים לאירוע התרבות, להוביל יוזמה משלהם כגון שוק קח־תן, סדנאות יצירה ודוכן פעילות, ואף לעבוד ביחד על נראות הגינה או החצר כגון שתילה, גיזום, עיצוב/בניית פינת ישיבה וכדומה. 
המטרה היא להעניק פרנסה לשחקנים שפרנסתם נפגעה זה חודשים רבים ולאפשר להם לשמח קהל, וגם לחבר בין התושבים בשכונה. הפרויקט זוכה להצלחה בקרב התושבים, וכבר נערכים לסדרת מפגשים נוספת לחודשי הקיץ. 

דניאל עובדיה, שחקנית תיאטרון: "עד הקורונה עבדתי בלי הפסקה וביום אחד היומן התרוקן - אין הצגות, אין הרצאות, סימולציות. כלום. המדינה פשוט שכחה אותנו, לא רואים אותנו. לפחות בזכות המיזם המיוחד בקריית היובל של 'שכונות בשינוי' ותיאטרון 'משו משו' אני משחקת ומשמחת ילדים ובוגרים, וכמובן מתפרנסת מזה קצת".

תיאטרון משו משו הוא קהילת אומנים מקצועית־חברתית, שבחרה לפעול מתוך שכונת קריית היובל בירושלים, במטרה להנגיש תרבות מעוררת השראה וליצור חיבורים בין קהילות, ועושה זאת משנת 2009. 

הפעילות במסגרת המיזם "שכונות בשינוי" היא בהפעלת קרן שח"ף, ביוזמת המשרד לשוויון חברתי ובשותפות משרד הבינוי והשיכון והרשות המקומית ובמימון קרנות הביטוח הלאומי - הקרן למפעלים מיוחדים. מטרת המיזם היא לקדם שינוי חברתי באמצעות קהילות משימה ואקטיביסטים. 

לדברי תמר כרמון, רכזת המיזם בקריית היובל, "הקורונה יצרה מציאות שהובילה אותנו ליצור פעילויות שונות ויוזמות חברתיות עבור תושבי השכונה, על מנת להקל עליהם בתקופה המאתגרת של חוסר הוודאות הכלכלית ולהעלות להם גם את המורל. 

"בשיתוף פעולה עם תיאטרון משו משו ותושבות מקומיות המארגנות את המפגשים, דיירי הבניינים שנבחרו בשלב זה נהנים מפעילויות משותפות, ואנו מקווים שזו רק יריית הפתיחה עבורם ושמכאן הם יוכלו לקיים פעילויות כאלה גם בעצמם".