התקדמנו בעוד שבעה ימים, שגם הם, בדיוק כמו השבעה שלפני, לא היו רגועים בלשון המעטה. וכפי שעשינו במפגש הקודם שלנו, הגיע הזמן לשים בצד את כל טרדות היומיום, הפקקים, ההפגנות, המאבקים הפוליטיים וחילוקי הדעות הפנימיים, ולהניח לעצמנו לנוח באמת. ואפרופו נחים, אז עם נטפליקס כמובן, אם למישהו היה ספק בכך. 

אחת שיודעת | Gossip Girl
אם צמד המילים 'אחת שיודעת' מעורר בכם שלל רגשות המערבים נוסטלגיה מהולה בכיף חסר תקנה, אתם ממש לא לבד. סדרת הנוער הזו היא חלק משמעותי מהתבגרותנו כילדי שנות התשעים, שהבינו בגיל צעיר את אחד העקרונות הבלתי מעורערים של העולם המודרני: תמיד יותר מעניין מנקודת המבט של הטלוויזיה האמריקאית. 

אז מה יש לנו כאן, במידה ועוד לא הצטרפתם לטרנד ארוך השנים? סרינה חוזרת מפנימייה משונה היישר לאפר איסט סייד בניו יורק, לצד בלייר, חברתה הטובה למראית עין, צ'אק שמנסה להוכיח שהוא לא טוב כמו שחושבים, נייט, דן, ונסה וג'ני. וחייהם של כל מי שמניתי, שונים ככל שיהיו, הולכים להצטלב בצורה מאוד לא צפויה. 

מדובר בדרמת נעורים, על כל המשתמע מכך, והיא נפלאה בדיוק כפי שהיא. שש העונות ירגישו לכם כמו פחות, העלילה תשאב אתכם במהירות הבזק, והשאר? היסטוריה. אני יודעת שזה נשמע מוגזם, אבל אתם הולכים להתאהב.  

gossip girl (צילום: צילום מסך נטפליקס)
gossip girl (צילום: צילום מסך נטפליקס)

מטבח חמישה כוכבים | Five Star Chef
והגענו לעוד רגע אסקפיסטי לאורך היום, בו אנחנו פשוט רוצים להרים רגליים על השזלוג וליהנות מדבר מה שלא יאלץ אותנו להתמקד בעלילה סבוכה ומסועפת, או לחילופין להתפלא שנרדמנו שוב באמצע הפרק. 

אז הכירו את מטבח חמישה כוכבים, המאגדת שבעה שפים מקצועיים למדי, המתחרים על הסיכוי הנכסף להציג את נקודת המבט הקולינרית שלהם במסעדת פאלם קורט בלונדון. אגב, מסתבר שעבור יודעי דבר בתחום ההסעדה, מדובר בפרס חשוב מאין כמותו. בתיאבון. 

מטבח חמישה כוכבים - נטפליקס (צילום: צילום מסך נטפליקס)
מטבח חמישה כוכבים - נטפליקס (צילום: צילום מסך נטפליקס)

שוב בת 15 | Back to 15
לתדהמתי הרבה, הגעתי לשלב בחיי בו אני יותר קרובה לגיל 30 מאשר לגיל 15, והכל כשורה. בניגוד אליי, ואני מניחה שגם לרבים מאיתנו, אניטה, גיבורת הסדרה שלפנינו, מרגישה שגיל 30 פשוט לא מייצג אותה. במקום, היא מחליטה לפצוח במסע בזמן ולשוב לגיל 15. לכו תבינו. 

למרות שזה באמת לא ברור מדוע מישהו ירצה לחזור לגיל ההתבגרות אפוף חוסר הוודאות, הדרמה הנ"ל מצליחה להיות מאוד חיננית ומדויקת, אפילו אם ההזדהות עם אניטה חלקית עד אפסית. מפתיע לטובה.

back to 15 (צילום: צילום מסך נטפליקס)
back to 15 (צילום: צילום מסך נטפליקס)

הלוכדים: המצוד אחר רוצחים סדרתיים | Catching Killers
עבר זמן רב מאז שהתמלאנו בתחושה משונה מדוקו פשע שמצאנו בנטפליקס. עד עכשיו. בעונה החדשה של הסדרה התיעודית שלפנינו, השלישית במספר, ממשיכים בלשים שהיו אחראים על חקירת רוצחים סדרתיים לחשוף את מה שטמנו בחובן החקירות המזעזעות הללו. 

אני יודעת שזה מוזר ולכן אביא בפניכם את השאלה שמקפידים לשאול אותי: למה בכל זאת כדאי לצפות במסמך הטלוויזיוני המורכב הזה? ניסיתי למצוא הסבר אחר שמניח את הדעת, אבל לפעמים אין נימוק חלופי לכך שזה פשוט מעניין בצורה חד משמעית. ומוזר. אבל בעיקר מעניין. 

Catching killers (צילום: צילום מסך נטפליקס)
Catching killers (צילום: צילום מסך נטפליקס)

רכבת הקליע | Bullet Train
מה קורה כשהופכים את בראד פיט למתנקש סדרתי שצריך לגנוב מזוודת כסף? לא, זאת לא התחלה של בדיחה, אלא יותר כמו ליהוק מוזר לסרט שיצא רק שנה שעברה. אני חייבת להודות: הגעתי למותחן הקומי עם לא מעט רגשות מעורבים, וכאילו זה לא מספיק - פשוט אמרו לי לא לצפות בו. אבל החלטתי שאני חסינה מספיק להתמודד עם כישלון מהדהד, גם אם הוא כולל את אחד השחקנים המוכרים בעולם. 

קצת על המתרחש לפני שאומר את דעתי. אז פיט, ששמו בסרט הוא ליידי באג, צריך לבצע שוד ולהילחם ברוצחים אחרים במהלך נסיעה זריזה במיוחד על רכבת הקליע היפנית המפורסמת. בדרך, הוא יבין שכל הדברים שמניתי לחלוטין לא הולכים יחד. הבנתם לאן זה מתקדם. 

אני אפילו לא יודעת למה ציפיתי לפני שלחצתי על הפליי, אבל אני עדיין בטוחה שזה לא היה טוב מספיק. לא מדובר בסרט מתח, וגם לא בקומדיה עם הומור חד ומושחז. מה שראיתי מול עיניי זה בן כלאיים שמנסה להיות הכל, אבל נותר עם לא כלום. בראד, התנצלותי הכנה.