ימים ספורים לפני הגמר של האח הגדול, מסתמן שסתיו קצין תהיה המנצחת של העונה. 

ניצחו בענק: נתון הרייטינג המרשים של האח הגדול
"רצחו את בני משפחתי בחווארה": הפוסט הכואב של ליטל שמש

מה שמעניין הוא, שעונה שלימה, סתיו הצליחה להוציא את הדיירים, וחלק גדול מהצופים שלא הזדהו עם הדמות, משלוותם. היא עשתה "דווקא" לכולם, בכל רגע נתון, ועל כל שטות, התנהגות שעם הזמן התחילה לאבד את הפואנטה ומיצתה את עצמה והתחילה לשעמם. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

וראה זה פלא. ההפקה, הריצה אותה לגמר במניפולציה מתוחכמת. בתחילת העונה, היא דאגה להציג את סתיו על כל רבדיה, בעיקר השליליים, והיום, רגע לפני הסיום הגדול, היא חושפת את סתיו כקרבן של נסיבות וסיטואציות, בקרבת אנשים שרק לועגים לה וצוחקים עליה מאחורי גבה, כפי שקרה אתמול בפרק, כשאברהם, שי ושניר, הם אלה שמנצחים על מלאכת השפלת הבארבי שלנו. 

ואז מה קורה? לפתע, כל מיני צופים שלא החזיקו מסתיו, אפילו סלדו ממה שהיא מייצגת, מתחילים לרחם עליה ולסמפט אותה, מתוך הזדהות על הדחיה החברתית שהיא חווה.  

בקיצור, האח הגדול עשה עלינו תרגיל טלוויזיוני מוצלח, ועל כך מגיע לו קרדיט כלשהו.

סתיו קצין על אברהם ב"האח הגדול" (צילום :באדיבות רשת 13)

אם חבורת אברהם, שי ושניר, היו יודעים שבעצם בהתנהגות הדוחה שלהם כלפי סתיו, הם מגישים לשנואת נפשם את הניצחון על מגש, הם היו מוכנים גם להמליך אותה למלכת הנשף ולהביא לה סלסילות מלאות בממתקים ושוקולדים, ובלבד שלא תצטייר כדמות טראגית ומסכנה מעוררת רחמים. 

אברהם אתמול, הגדיל ועשה, כאשר ירד לחייה, ועשה את טעות חייו, כי הצליח להמאיס את עצמו על הצופים באכזריותו, ובחשיבות העצמית המנופחת שלו, עד שרבים מהצופים היום רק מייחלים לרגע, שסתיו תנצח, על אפו וחמתו, ואז נראה אותו גיבור גדול שחשב שהוא החכם באדם. איך הוא אמר אתמול? "אף אחד לא מערבב אותי" (והתייחס לסתיו). "רק אני הוא זה שמערבב אחרים". 

נראה שמרגע הדחתה של ספיר, אברהם חצה כל גבול והוא רק מחפש קורבן להשתלח בו ללא רסן, תחילה היה זה אורי נגר ואחרי שהאחרון פרש הוא פורק את תסכולו על הטרך הקל הבא, מי שכבר גם ככה שנואה על הכל הדיירים, סתיו קצין.

אברהם יקירנו, נראה לי שבסוף תיאלץ לאכול את הכובע.