אמנון לוי, עיתונאי חדשות 13, ביקר היום (שני) את השרה גלית דיסטל אטבריאן, על האופן שבו היא לוקחת חלק בסדרה שעלתה השבוע בערוץ 13, "קרועים". תחילה, הוא התייחס לתחושותיו האישיים: "צפיתי  בפרק הראשון של קרועים סרטו של רון כחלילי, והיו לי הרבה מחשבות ורגשות סותרים. התרגשתי לשמוע את הסיפורים השונים של המשתכנזים, כמובן שמצאתי את עצמי בתוך הסיפורים האלו, וזה סיפור כל כך עצוב, הרצון הזה להתקבל, סיפור שהוא  גם נוגע ללב, וגם  קצת פתטי. למה כל כך רצינו להתקבל? למי?". 

סערת נתניהו בארה"ב: "המפגינים מרגישים רוח גבית מממשל ביידן"
תועיל למאסק, תזיק לנתניהו? כל מה שצריך לדעת לקראת הפגישה

על השרה דיסטל אטבריאן, כתב: "כצפוי גם כעסתי, להכניס לסרט את גלית דיסטל זו טעות לדעתי, כי היא עושה שימוש נורא בפצע המזרחי כדי לקדם את עצמה ואת מנהיגה. ופה היה הקושי הגדול שלי עם הסרט. אנחנו חיים בתקופה של מלחמה גדולה  על הבית, לדעתי, מלחמה על כל הערכים שלנו, והיא, דיסטל, האויב. היא לא שותפה שלי בשום דרך, להפך.  היא ודומיה סוחרים בכאב שלי כדי  לקדם כאן משטר שאני מפחד ממנו".  

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

עוד הוסיף: "הייתה חסרה לי ההתייחסות הפוליטית לעובדה שמזרחי שמאלני הפך אוטומטית לבוגד, לדוד תום, לעבד, קללות שאני  ואחרים מקבלים על בסיס יום יומי, בין היתר מאותה דיסטל ודומיה".

לסיום, הודה לוי כי הוא בעצמו נמצא במחלוקת פנימית: "אז האם בבואנו למחאה אנחנו חייבים להניף שני דגלים, אחד של המחאה  נגד המהפכה המשטרית, והשני של מחאה נגד המחאה שמתעלמת מהחסר הזה?  הרבה שאלות שצריך היה לדעתי לעסוק בהן".