"קיטבג אתה תאכל אצלי הרבה הרבה חצץ", זה אולי אחד המשפטים הידועים ביותר בסרטי הבורקס הישראליים, אבל אפילו יודל'ה בעצמו לא יכול היה לנחש כמה אש יחטוף כשהחליט להשתתף בגרסה הגרמנית של תוכנית הריאליטי "האח הגדול" בגרסה הגרמנית. צחי נוי, הוא 'איש חשוב מאוד', כך מסתבר, לא רק בארצנו הקטנטונת, אלא גם בגרמניה, שם הוא משתתף בימים אלו בתוכנית "האח הגדול VIP". השחקן יצר שערורייה, בעקבות הערות סקסיסטיות ששיגר לעבר מתמודדים בתכנית, וגרם גם לאירוע שבו השתין במקלחת בבית (יש לציין כי בגרסה הגרמנית מצלמים את המתמודדים גם בתוך המקלחת), כך שהמקרה גרם לביקורת קשה הן מצד הדיירים האחרים בבית והן מצד המנחה.




נוי ידוע בגרמניה בעקבות הצלחת הסרט "אסקימו לימון" והפצתו במערב המדינה בסוף שנות בשבעים, והשמונים תחת השם "Eis am Stiel". הסרט הופץ במדינה בחברת ההפצה SCO והגיע למקום ה-11 ברשימת שוברי הקופות של 1978, עם מכירת של מעל 2.7 מיליון כרטיסים. לפני שנתיים, צחי נוי הצטלם בפרנקפורט לסרט גרמני בכיכובו.



נוי שמוכר היטב בתעשייה הגרמנית לאחר שאסקימו לימון הפך שם ללהיט, לוהק אז לסרט גרמני שנקרא "Timeless". את הסרט ביים אלכסנדר טושינסקי ולצד נוי כיכבו בו שחקנים גרמנים ואמריקאים.



צחי נוי, האח הגדול גרמניה, צילום מסך: sat1.de
צחי נוי, האח הגדול גרמניה, צילום מסך: sat1.de



השחקן הוא סוג של כוכב בגרמניה כבר שנים רבות, הוא שיחק בסרטים מקומיים שונים, וזו, גם לא הפעם הראשונה בה הוא לוקח חלק בריאליטי גרמני, כאשר לפני מספר שנים השתתף ב"כישרון או כישלון", אז נוי נכשל בתוכנית אבל זכה לסיקור נרחב.