השמועות והספקולציות סביב המנחה הבא של הפורמט המצליח "האח הגדול" חוגגות כבר תקופה ארוכה, וכעת מגיעה התשובה הרשמית, ולא, לא מדובר בשלומית מלכה. התוכנית  כפי שהכרתם אותה עד עכשיו כבר לא תהיה אותו הדבר בעקבות המעבר מ"קשת" ל"רשת", בחודשים האחרונים התפרסם כי יורם זק, זה שביים ועמד מאחורי קולו של האח יוחלף באשה - ליאור מנדל.



 

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on



אחרי שלל שמות שנזרקו לאוויר על שולחן מקבלי ההחלטות בזכיינית רשת, ביניהם שלומית מלכה ואילנית לוי, המנחה החדשה של האח הגדול כבר נבחרה והיא נוצצת וזוהרת ומרשימה לא פחות מהמועמדות האחרות.



אז קבלו את בר רפאלי, הטופ מודל הבינלאומית שנבחרה להנחות את תוכנית הריאלטי הפופולרית האח הגדול. רפאלי שאומנם נמצאת בהריון מתקדם צפויה ללדת עד שהתוכנית תעלה בעונתה החדשה ולשוב חזרה למסך להנחות את "האח הגדול". אם הדברים ייסגרו לפי המתוכנן, לצידה יגיש ככל הנראה המנחה צביקה הדר.



צביקה הדר. צילום: רונן אקרמן
צביקה הדר. צילום: רונן אקרמן



לבר רפאלי כבר יש ניסיון הגשה, במסגרת תוכנית הריאליטי המצליחה "אקס פקטור" של הזכיינית רשת ב-2009 השתתפה כשופטת אורחת בגרסה הישראלית של "פרויקט מסלול" בערוץ 2. וכן בהפקות שונות מעבר לים, ביניהן הספיישל "Tommy Hilfiger Presents Ironic Iconic America", הנחיית התוכנית "House of Style" של ה-MTV האמריקאי ב-2009. הדוגמנית השתתפה גם בתור שופטת אורחת בעונה הרביעית של "Germany's Next Topmodel" בהנחיית היידי קלום. ב-2012 חזרה לטלוויזיה הגרמנית עם תוכנית לליהוק דוגמניות משלה בשם "Million Dollar Shootingstar" ששודרה בערוץ Sat.1. ב-2013 השתתפה כשופטת אורחת בעונה השלישית של "פרויקט מסלול: אול סטארס" בהנחיית אליסה מילאנו בערוץ "Lifetime" האמריקאי.



האח הגדול. צילום מסך
האח הגדול. צילום מסך



ליאור מנדל שנבחרה ביולי האחרון להיות עורכת התוכנית, שימשה כעורכת ראשית של "הישרדות" (עונה ראשונה), "המירוץ למיליון (עונה ראשונה, שנייה ושלישית "ברשת"), "הדוגמניות" (עונה ראשונה ושנייה), ומילאה את תפקיד מנהלת תחום הבידור והריאליטי בזכיינית "קשת", יחד עם אייל אלקבץ. בחודשים האחרונים רווית ליאור מנדל פיתחה פורמטים עבור חברת "אנדמול ישראל".



הזכיינית "רשת" סירבה להגיב לכתבה