הסערה סביב ההודעה ששודרה הבוקר במהלך התוכנית "פאולה וליאון" מסרבת לדעוך. בעקבות המקרה, התראיינה היום (שלישי) פאולה רוזנברג בגל"צ וניסתה להסביר כי המקרה, בו הוצעו לצופים כרטיסים להופעה בתמורה לסיפורים על הטרדות מיניות שעברו. "זה צורם לי, קודם כל אני גם בנאדם פרטי וגם אשת תקשורת. אז מעבר למה שאני מתכננת, יותר מעניין אותי מה זה גורם לאנשים. אני מצטערת? מאוד מאוד מצטערת בכל לבי שאנשים נפגעו ולא רק אני, כל המערכת של התוכנית. על הטעות המצערת והעצובה הזאת אנו מתנצלים בכל דרך". 



"אנו משדרים בכל בוקר בשידור חי ופתחנו את התוכנית בווידוי שלי על הטרדה מינית שעברתי בזמן הצבא שעוד לא סיפרתי כדי שנשים יבינו שאין במה להתבייש, וגם גברים אגב", הוסיפה המגישה, "בכל תוכנית אנו מבקשים מאנשים להגיב בדף הפייסבוק וגם מחלקים פרסים וכרטיסים להופעות", הסבירה רוזנברג, "באופן אומלל שני הדברים התחברו. ואז מה שקרה שב'פרומטר', היה כתוב שאפשר לקבל כרטיסים ובשיקול דעת מוטעה אמרתי שאפשר לזכות בכרטיסים. כמובן שזה דבר מגוחך, לא נראה לי שזו תוכנית שמחלקת פרסים למוטרדים. זה הזוי לחשוב את זה. אנחנו תוכנית שמאדירה ומעצימה נשים".



כזכור, במהלך תוכנית הבוקר שמגישה רוזנברג, הוקרנה על המסך פנייה הקוראת לצופים לשתף בסיפורים אישיים העוסקים בהטרדות מיניות שעברו בתמורה לפרס בדמות כרטיס להופעה של דנה ברגר, ירמי קפלן וחמי רודנר. גולשים, עיתונאים וגם דנה ברגר עצמה הזדעקו על "חלוקת הכרטיסים 'על גב' מוטרדות ומנוצלות מינית", והפקת התוכנית מיהרה להתנצל ולהסביר כי נפלה טעות בניסוח, ומדובר בחלק מקמפיין להעלאת המודעות לתופעה.



 מתוך תכנית הבוקר של פאולה וליאון. צילום מסך
מתוך תכנית הבוקר של פאולה וליאון. צילום מסך



מאוחר יותר היום,