עורכי דינו של העיתונאי נתן זהבי הודיעו היום (שני) על הגשת תביעת דיבה כנגד עיתונאית גלי צה"ל הדס שטייף, שפרסמה כי בידיה עדויות להטרדה מינית מצידו. כעת, היא משיבה לתביעה של זהבי בתוכנית "אנשים" שתשודר הערב ב"קשת 12". לדבריה, "הכל מתוייק, הכל מוקלט, הכל מעוגן".


"אם הייתה מגיעה אליי מתלוננת אחת נגד נתן זהבי, אז לא הייתי ממהרת, הייתי מדברת איתה, מחכה. אבל לא הגיעה אחת, ולא הגיעו שתיים, ולא הגיעו שלוש, וגם לא הגיעו ארבע", מספרת היום שטייף בתוכניתו של חיים אתגר. "ככול שהוא השתלח בי כך הגיעו אנשים, כולל אחת היום בבוקר. אין מה לעשות, זה מגיע". 

ממעשים מגונים בכוח ועד לכאורה אונס

כשנשאלה כמה תלונות הצטברו נגד זהבי ומה חומרתן, ענתה העיתונאית: "הרבה הרבה, מעל עשר. הכל מתויק, הכל מוקלט, הכל מעוגן. ממעשים מגונים בכוח, ועד לכאורה אונס. אף אחד לא יפחיד אותי, לא בתביעות לשון הרע, ולא באיומים, ולא בלעשות תוכניות רדיו שכל המדינה תשמע כמה אני נוראית, ערפדית, שקרנית ולא משנה מה. יש בית משפט, ושם אין חוק התיישנות". 

"נבוא לבית המשפט, ואני אשמח שבית המשפט יכריע, יש עדות או אין עדות", הוסיפה שטייף, "עדות אחת? שתיים? שלוש, ארבע, חמש ושש. התכתבויות, יש לי אותן, נשים שלחו לי, לא אני כתבתי אותן, לא אני המצאתי אותן, לא אני התכתבתי עם נערה בת 17 וניסיתי לפתות אותה לבוא לפגוש אותי".

כזכור, שטייף פרסמה בין היתר כי פנתה אליה צעירה שטענה כי לפני כ-15 שנה הגיעה אל ביתו של זהבי מעולפת, ומצאה את עצמה עירומה במיטתו בבוקר. בכתב התביעה שהגיש היום זהבי בסכום של מיליון ושמונה מאות אלף שקלים, שהוגש על ידי שלושה עורכי דין, נכתב כי "הנתבעת עושה שימוש ציני בחשיבות הקמפיין "metoo" ושמה לה למטרה לנצל את מעמדו התקשורתי של זהבי ושל אחרים לשם פרסום עצמי ברף הגבוה ביותר של ההשמצות".

עוד נכתב כי "הנתבעת משמשת כבית דין שדה כתובעת, כשופטת וכתליינית המוציאה לפועל של גזר הדין, ביחס ל'אמיתות עובדתיות' לשיטתה, כשבד בבד היא אינה חושפת ולו עובדה אחרת רלוונטית לרבות את שמות 'הדמויות', מיקום האירועים ומועדם מאחורי העדויות, ובכך מונעת מהתובע יכולת אמיתית להתגונן מפני האשמות שווא אלו המופצות לכל עבר". 

הריאיון המלא עם הדס שטייף ישודר היום ב-17:15 בתכנית "אנשים" בערוץ קשת 12.