ארבע שנים חלפו מאז התפוצצות פרשת אייל גולן והקטינות, במסגרתה נחשד בבעילה אסורה בהסכמה, ואשר בסופה לא הוגש נגדו כתב אישום. באותו זמן השעה את עצמו הזמר מכיסא השופט של "הכוכב הבא", מאז עבד בצורה קשה על מנת למרק את תדמיתו, ולפני כשלושה חודשים פורסם כי בקרוב יחזור אל הפריים טיים בתוכנית ריאליטי מוזיקלית מבית "קשת", במהלכה הוא יתחרה מול אביב גפן כמפיק מוזיקלי. 



גולן עמד בטלטלה בתקשורתית שלא הייתה כדוגמתה בעולם הבידור הישראלי, ולאחר עבודה קשה של שנים הצליח לחזור לקונצנזוס, אך רבים בציבור עדיין זוכרים לו את הפרשה לרעה.

אייל גולן ממר בבכי בהופעה. צילום: אלוני מור


"אני מנסה כבר ארבע שנים להבין על מה לא סלחו, זה מה שאני רוצה לדעת", סיפר הזמר במגרת ראיון לתוכניתו של גיא פינס שישודר מחר ב"קשת 12", כפי שפורסם באתר מאקו. "אם הייתי מתנהג בצורה כזאת ועושה את הדברים האלה ונוגע בבחורה נגד רצונה - אז אוקיי, תצלבו אותי ושימו אותי מאחורי סורג ובריח, אבל לא עשיתי את זה".



גולן נשאל בקשר לגל חשיפות ההטרדות המיניות בקמפיין MeToo# והשיב: "אני חושב שזה דבר טוב שנשים אומרות את מה שהן חוו. אתה כבר לא יודע מה להגיד היום, מה נחשב הטרדה, מה לא נחשב הטרדה, וזה טוב כי זה גורם לך לחשוב מה להגיד. דבר שהיית אומר בעבר בשלוף, היום אתה תחשוב אם להגיד אותו. גם זה וגם מה שעברתי -זה העמיד אותי במקום אחר, במקום שונה".



"אני היום מסתכל אחורה ואני יודע שאני פשוט כשלתי", הוסיף הזמר, "כשלתי בבחירות האנשים סביבי. אם הייתי יכול הייתי משנה הכל, וגם עשיתי את זה. אחרי הפרשה פיטרתי כמעט את כולם סביבי, שיניתי את כל הצוות שלי. אם לא הכאפה שחטפתי לפני ארבע שנים - יכול להיות שזה היה ממשיך".



"אני תמיד אומר שהזכרון הישראלי קצר. הכל רוצים חדש וחדש ודווקא במקרה הזה, פרשת אייל גולן, מתעכבים עליה כל כך הרבה זמן. אני מקווה שאנשים יבינו שבסופו של דבר נעשו פה טעויות, מי שהיה צריך לשלם על הטעויות האלה שילם", מסכם גולן. "אני שילמתי עליהן בנפש חזק מאוד מאוד וגם בכסף. אני מעריך שהפסדתי 30 מיליון שקל".