מי יבחר את הנציג הישראלי לאירוויזיון? הזכיינית קשת פרסמה באתר "מאקו" הודעה הקוראת לזמרים ומוזיקאים להירשם לתחרות "הכוכב הבא" ולהתחרות על הזכות "לייצג את ישראל באירוויזיון 2019". בתאגיד השידור הישראלי שהחל לפעול השנה, ואחראי על שליחת הזמר לתחרות באירופה כלל לא הגיעו להסכם עם הזכיינית על המשך שיתוף הפעולה על פיו "הכוכב הבא", תהיה המסגרת דרכה ייבחר הזמר שייצג את ישראל.



"אם אתם יודעים ואוהבים לשיר אנא השאירו את הפרטים שלכם במערכת", נכתב בהודעה באתר. "נזמין אתכם לאודישן ואולי את או אתה תזכו להיות הכוכב הבא של המדינה ותייצגו את ישראל באירוויזיון 2019. אל דאגה, אנחנו חוזרים לכל אחד ואחת, כך שאין צורך להשאיר פרטים יותר מפעם אחת".



ל"מעריב אונליין" הגיעו דיווחים על כעס בקרב אנשי התאגיד, שלא היו מרוצים מהפרסום של "קשת" בטרם נערך כל הסכם בין שני גופי השידור, שרק לאחרונה יצאו למתכונת שידורים חדשה, שמעמידה כל שיתוף פעולה שנעשה בעבר בשאלה. בעקבות פרסום הקריאה, התבצעה פנייה של "כאן" ל"קשת" להרסת ההודעה.



מ"כאן בהרצה נמסר": "לא קיים סיכום על המשך שיתוף פעולה בין הגופים. בשנה הבאה נדון מחדש בהליך בחירת המתמודד לאירוויזיון 2019, כאשר אחת האופציות שיבדקו היא הפקת האירוע בתאגיד. בשלב זה אנו עוסקים אך ורק בהצלחתה של נטע ברזילי בליסבון במאי הקרוב".



מ"קשת" לא נמסרה תגובה.