השינויים במפת הטלוויזיה בישראל לא מפסיקים לרגע, ואחרי סגירת רשות השידור, פיצול ערוץ 2 וההודעה על איחוד "רשת" ו"ערוץ עשר", מגיעה הודעה נוספת שעשויה להשפיע על שוק התקשורת. ערוץ החדשות והאקטואליה הבינלאומי i24NEWS, אשר עלה ב-2013 ומשדר מיפו לרחבי העולם מ"נקודת מבט ישראלית", יחל היום (רביעי) את שידוריו בארץ. 


במסיבת עיתונאים שנערכה היום בנוכחות יושב ראש מועצת הכבלים והלווין - ד"ר יפעת בן חי שגב, מנכ"ל i24NEWS - פרנק מלול ושר התקשורת - איוב קרא, יצאה ההודעה על תחילת השידורים בישראל.

"אנחנו עובדים במרץ מול כל הספקיות על מנת להעלות את שלושת הערוצים בכל הפלטפורמות האפשריות", אמר המנכ"ל מלול. "כחלק מהרפורמה שמוביל השר קרא לפתיחת שוק התקשורת ולאפשר לכמה שיותר ערוצים לשדר בזירה חופשית ותחרותית, הגיע הזמן להתחיל לדבר על ערוץ רביעי של i24NEWS – בעברית". 



הערוץ ששידוריו מועברים במסגרת טלוויזיה רב ערוצית בצרפת, בלגיה, לוקסמבורג, שווייץ, ספרד, פורטוגל, ופולין ובמדינות שונות באפריקה, ומשודר גם באמצעות מספר לוויינים המכסים את אירופה, אפריקה, המזרח התיכון, ואזורים מסוימים באסיה, ישודר מהיום באפיק 34 ב-HOT. הערוץ ישדר גם בשפות נוספות באפיקים: 144 בצרפתית ו-174 בערבית. 

במהלך חמש שנות שידוריו צמח משמעותית מספר העיתונאים המועסקים בערוץ והוקמו אולפנים נוספים באירופה ובארצות הברית.