בינלאומייםלוסי אהריש וצחי הלוי התראיינו הערב (שלישי) לרשת CNN, בראיון בו הוצגו כגרסה הישראלית של "רומיאו ויוליה". מי שמיהר לפרגן לשניים היה הזמר הבריטי בוי ג'ורג', כשכתב בחשבון הטוויטר שלו: ""לוסי אהריש, אוהב את מה שיש לומר ב-CNN, המשיכי בדרכך". אהריש המוחמאת הגיבה לו: "תודה רבה, וואו, איזה כבוד!". 



"קיבלנו המון תגובות רעות משני הצדדים", סיפרה אהריש כשנשאלה על התגובות לחתונתם של השניים. "אבל את יודעת, אם נרצה להתמקד במשהו, עדיף שנתמקד גם באהבה העצומה שקיבלנו מערבים ויהודים. אני לא יכולה לומר שזה לא היה כואב לשמוע את התגובות הרעות. יום לאחר החתונה נודע לנו שמנהל באחד מבתי הספר דיבר עם תלמידיו על כך שמותר לאהוב את כולם וזה ריגש אותנו". 

 


בעלה השחקן התייחס אף הוא לנושא, ואמר: "אנחנו יכולים להבין למה לחלק מהאנשים קשה להבין את זה, ואנחנו מכבדים את זה. אבל, כשקיבלנו אהבה מהמשפחות שלנו - זו כל התמיכה שרצינו". 

מלבד זאת, סיפרה אשת התקשורת כי "אני פותחת את השידור בערבית ובעברית. זה גרם לי לבעיות עם מספר אנשים, חלק מהצופים לא אהבו את העובדה שאני מדברת גם בערבית. אני יכולה לומר שעל בסיס שבועי אנחנו זוכים לשמוע תלונות מחלק מהצופים, שאומרים שזה לא בסדר. לטענתם, מדובר במדינה יהודית ובערוץ ישראלי ושעליי לדעת איפה אני גרה ולא לפתוח את השידור בערבית. עם זאת, אני עושה זאת בשש השנים האחרונות".
הלוי הוסיף: "שמענו על מכתבי התלונה. מכיוון שאני זמר לקחנו את התלונות באחד המכתבים והלחנו שיר המבוסס על המילים שנכתבו בו, ושרנו אותו בתכנית".