ג'ל חוחובה מהמוהוק של אביחי עדיין ליד הכיור, אדי הכעס של יונני על אורן עדיין באוויר, אך שעון החול מתקתק, צריך מהר לפתוח חלונות, לאוורר את הדירות ולשיר בקולי קולות: בא לספה בחור חדש. אני מקווה שהרווקות מקבלות סופ"ש להירגע בין הבחורים, הפורמט מתגלה כמעמסה נפשית לא פשוטה, המומחים לא מספיקים להגיד "דייט רומנטי במפעל שופכין" וכבר מתחילים להם עוד שלושה ימים אינטנסיביים. התשה חדשה, ממשיכים.

רוני נדלר בחרה להמשיך עם מר סוכריה, "אם אני אפגע, אני אפגע", היא מכריזה, אך היא נפגעת ממנו בהכנת הסושי וזה מרחיק אותה. רק אתמול הם היו דביקים כמו האורז והנה הם מתפוררים כמו אצה. בבחירת שיר רוני רוצה דאחקות, פרח השכונות, מר סוכריה רוצה עור ברווז, אצלך בעולם, לוקח לו זמן לוותר, ככה זה גבר דומיננטי. הוא מתעצבן כשערן מכניס לו יד לצלחת, מגיב בקיצוניות, רוני לא יודעת איך לאכול את זה, רק אתמול הוא היה אנין לחך וכיום תקוע כעצם בגרון.

אורן בן שושן בביקורת על נועה כסיף ב"אהבה חדשה" (באדיבות רשת 13)

אצלו בעולם אין ויתורים, והוא מקדיש לה את "אצלך בעולם", אך על הדרך רב עם אחד הבנים, רוני לא נשארת להדרן. הוא אגרסיבי וכשזה מגיע לאגרסיביות, רוני אגרסיבית. הוא חוזר לישון על הספה, כמילות השיר: "תני לי יד, תני לי מקום, אצלך בספה".

רונה נאמן ויותם, דממאמים, לכאורה מתאהבים, אך יש שם מתח מיני כמו אצל הזוגות שהיו ב"היפה והחנון". אחרי שלושה ימים כבר קשה כל הביחד, יוצאים לדאבל דייט, רונה חייבת לדעת כמה בחורות הביא להורים, היא שמעה רק על שתיים, היא חייבת לדעת עוד על האקסיות, תתקדמי.

אחרי שלושה ימים איתו היא עדיין לא עצמה, משהו בה מזויף, מלבד השירה שלה. היא מחפשת נורות אדומות, כל מילה שלו מדליקה אותה, הוא מנסה לשכנע אותה שהוא כבר לא פרפר, הכוונות שלו רציניות, הוא לא נותן לה לברוח, זה מאתגר אותה. זה מאתגר לראות אותה.

נועה יונני רוצה בחור שיסקרן אותה, בא לה שיעשו לה "פאן", במקום היא מקבלת פסל תימני, גבוה, בנוי לתלפיות ורגיש כמו פרגיות. הוא מגיע ונפתח, מספר את סיפור חייו, שמישהו יקרא למציל, היא טובעת לו בעיניים. אך הוא לא מחמיא לה, משחק אותה קשה להשגה, מבלבל אותה, בוא אלי פרפר נחמד. הם עולים לשיר רומנטי, נועה משתחררת אך עדיין מחזרת, צריך שניים לקריוקי, מוזר ולא נעים לה. היא פותחת זאת מולו, האם היא הטיפוס שלו בכלל? הוא מקשיב ועונה בגבריות טיפוסית: "אני רעב". היא רעבה ליחס.

נעה כסיף, רוצה בחור שיאתגר אותה, לא שהיא תאתגר אותו, אתגר נעה כסיף, לא לבעלי לב חלש ומוהוק. שחר עולה לדירתה, היא מספרת שגילתה את הריצה כשעברה לתל אביב, ככה זה כשרצים הביתה בבהלה אחרי כל דייט. בקריוקי כיף לה, היא לא הרגישה כיף כבר יומיים, זה נצח בתל אביביות. שניהם שמחים, אלה ניצוצות של התחלה, אך האם האהבה תשרוף אותם? נועה לא חותרת למגע, הדבר מפתיע ואף מרגש, האם טי-אר-אקסים תהפוך לכושר ואושר?. נתראה בפרק ההחלטה, יהיה פאן.