סיכום שבוע 15 ב"חתונמי": ריאליטי הזוגות הפופולרי של קשת 12, חתונה ממבט ראשון, ממשיך לספק לנו מה לומר. איזה פרק סוער חווינו. שני ודני העבירו אותנו יחד איתם מסע מטלטל וקיצוני בין אהבה לפגיעה גדולה, וכל זה סביב המילה שאין לומר. מצד שני, זכינו לשמוע את לירון מנגן ושר לאהובתו ליד המדורה על שפת הים בשקיעה. לנו זה הזכיר אי אילו סרטים שראינו בגיל הנעורים, כנראה שמשם ההשראה. אז מה היה לנו ואיך וכיצד מולי רינגוולד, מתיו ברודריק ולורד וולדמורט מהארי פוטר קשורים לכל זה? לטס גו.

האמירה המיותרת

שני בטלפון מקשיבה להודעה מחברה, שאמרה לה ש"את כזו רוחנית ואני בטוחה שהתהליך הזה עושה לך טוב". ואז דני, חסר טאקט שכמותו, מהרהר בקול רם מדי: "מעניין מה גרם לדני ויעל לשדך לי מישהי רוחנית". שני מאוד נפגעה מהאמירה, בהתחשב שהוא מרבה לזרוק לה קטנות שמערערות לה את הביטחון - הוא לא יודע האם נמשך אליה, היא רוחנית לו מדי וכו'. שני, די בצדק, מאסה בזה. הטעות שלה, שסיפרה את מה שהרגישה לדני הלא נכון. זה עם ה"R".

דני פרידלנדר ויעל דורון מחתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
דני פרידלנדר ויעל דורון מחתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)

הטעויות הבולטות

קארין ואיתמר מבשלים ארוחת ערב שעה וחצי בעל כורחה, וכל זאת כי היא יודעת שהוא זקוק לתחושה של בית ובית אצלו זה בישולים. איתמר כהרגלו, מנצל היטב את זמן האיכות שלהם ביחד עם תחביבו הידוע - לרדת עליה, ברצף אמירות שלא נגמר. למשל: "את לא מספרת לי שום דבר על החיים שלך, החברים שלך, המשפחה שלך, העבודה שלך". והמעליב מכל: "רק בנאדם עם לב מאוד חשוך, לא אוהב אבוקדו". וגם הוסיף וקינח ש"זה לא כיף לבשל ביחד, יותר קל לבד". יעני, גם כל מה שעשתה תוך כדי שספגה את מטח התלונות שלו, לא היה טוב לו מלכתחילה. קארין למצלמה: "נשבר לי".

קארין ואיתמר, מתוך חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
קארין ואיתמר, מתוך חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)

המהלך המביך

בדיוק כמו לורד וולדמורט, אדון האופל הנורא מהארי פוטר, מסתבר שגם בשפה העברית קיימת מילה אפלה שאין לומר את שמה (רוחניות). דני ושני יצאו מהפגישה עם דני, טעונים סביב כמה פעמים נאמרה אותה המילה האסורה בחודש האחרון. הוא טוען שמעולם לא אמר את זה, ואף לא בנגיעה. והיא אומרת שיש לו זיכרון של דג מת בהתחשב שאמר את זה כבר מלא פעמים. ואילו אנחנו, נאלצנו מצדנו לחזות בוויכוח הסוער והמאוד מאוד מרתק ביניהם במונית - אמר או לא אמר? הזכיר או לא הזכיר? נגע או לא נגע? בשורה התחתונה, רוחניות: טוב או רע? מה שבטוח שאם נפגוש בטעות את שני, כבר נדע באיזו מילה אסור להשתמש.

המהלך המנצח

בדרך הביתה מהעבודה, עינת מבקשת מלירון שיגיע גם. הוא קצת חושש שלא יצליח לעבוד מהבית, אבל לבסוף מגיע לפניה. הם נפגשים בבית, נרגשים מעצם העובדה שרצו לשם שניהם כדי להיפגש. יש להם ווייב של מאוהבים, מה שמרגש גם אותנו. הוא ממשיך ומתחזק ולוקח אותה לפיקניק בהפתעה. אה, וכבונוס גם ההורים שלה מתים עליו. הלוואי שזה אמיתי ויחזיק.

רמת סיכויי הזוגות

איתמר וקארין - שייפרדו כבר! לראות אותם ביחד זה קשה לצפייה. הדינמיקה לא נעימה, לא להם ולא לנו. הכל כל כך מאולץ, במיוחד כשהוא לא מפסיק להיכנס ולהשתלח בה שוב ושוב. רוב הזמן היא שותקת, אבל לבסוף זה ייגמר בפיצוץ. הכינו את הקסדות.

עינת ולירון - כמה אהבה רומנטית ליד המדורה מול השקיעה, ממש זוג תיכוניסטים בסרט תיכונים אמריקאי. מאוד קיטשי, אבל נראה שזה מתחיל להיות אמיתי. הלוואי וימשיך בקצב הזה, כי תמיד כיף לראות אנשים מאוהבים. וד"ש למולי רינגוולד ולמתיו ברודריק.

שני ודני - אין ספק שהם עוברים תהליך מואץ בהתמודדות מול דפוסים מן העבר שהכשילו להם קשרים קודמים. אבל, הקשר שלהם דורש תחזוקה מתמדת וחפירות אינסופיות. הלוואי ונראה אותם מגיעים למצב בו הם פשוט חיים את החיים ביחד ובכיף, מבלי לדבר על כך כל הזמן. בכל מקרה, גם אם ייפרדו נראה שהם ממש עושים עבודה עצמית יפה, ולקשר הבא כבר יגיעו מוכנים ובשלים. ולבינתיים, הלוואי ויישארו ביחד.

הכותבות הן בעלות מיזם ההיכרויות "בילי ורוית - כמו חברה שמכירה לך"