"לה בראה", החל מ־2.1, יס VOD

בולען עצום נפער בלב לוס אנג'לס. מאות מכוניות ונוסעיהן נבלעות בתוך הבולען ונעלמות. משפחה אחת נחצית באסון - אמא ובן נבלעים בבור, אבא ובת מצליחים להינצל. אלא שאלו שנפלו לתוך הבולען נותרים בחיים ואט־אט מתברר להם שהגיעו לאותו מקום שבו לוס אנג'לס שוכנת כיום, רק שהמקום הזה מתקיים בעבר. והעבר בכלל לא סימפטי - חיות טרף מזנים שבינתיים נכחדו מנסות לטרוף את הדיירים החדשים. ועוד הפתעות לא נעימות מחכות להם.

בינתיים, על האדמה, אבי המשפחה, שבעברו היה טייס קרב והתרסק עם מטוסו, מתחיל - ובעצם ממשיך - לראות חזיונות שמשדרים לו שהאנשים למטה בבולען חיים. הוא רוצה ליידע את השלטונות, אבל אלה שיודעים משהו בכוונה מתעלמים ממנו, יעני קונספירציה.

“לה בראה" היא סדרה בדיונית קלילה, טובה למתיישב על כורסה בסוף יום ארוך ומעוניין לא להפעיל את הראש. הרעיון נחמד, האקשן נחמד, בכל זאת 6,000 מטר תחת האדמה, מפלצות טורפות חביבות, ציפורים פרהיסטוריות שמגיעות ללה לה לנד - נחמד. אסור בתכלית האיסור להאזין לדיאלוגים. הם יכולים לפגוע גם באוזן מחוספסת ובמוח שמאחוריה. כותבי הדיאלוגים לא בחלו בשום סוג של קיטש המצוי בארסנל - “תציל את עצמך", “לא אעזוב אותך", “אני אמא רעה כי בתי נפצעה בתאונה", “תפסיקי לייסר את עצמך, אין לנו שליטה על כל דבר בחיים" וכיו"ב מפוזרים לאורך ולרוחב התסריט כגללים של זאב שחור רעב להולכי על שתיים מהעתיד. מי שיוכל להתעלם מהרדידות הזו יצליח ליהנות מ"לה בראה".

לראות או לוותר: כאמור, נחמד ומיועד למי שמסוגל לכבות את המוח.