מאחדים או מפצלים?
מחקרים רבים מאשרים את חשיבות המחיר כגורם מרכזי בהחלטות הקנייה של הצרכן, אך הוא אינו הפרמטר היחיד שמשפיע על הבחירה היכן לבצע את הקניות. לצד המחיר קיימים גורמים נוספים המעצבים את החלטת הצרכן ולעיתים אף גוברים עליו, בהם איכות המוצרים, הקרבה לסניף והנוחות בהגעה אליו, שירות הלקוחות, הסדר והניקיון, וכן מגוון המוצרים וזמינותם.
הגודל כן קובע
במובן זה, אין ספק שכניסת קרפור לשוק הישראלי שינתה את כללי המשחק. קרפור מביאה עימה מותגים ייחודיים, ידע נרחב ותשתית עסקית חזקה, שמאתגרים את הרשתות המקומיות, ומושכת את תשומת לב הצרכנים הישראלים המחפשים חידושים וחוויות קנייה שונות.