זה לא רק המחיר: הטעות שכולנו עושים בסופר - וכמה זה עולה לנו

מחיר? שירות? נוחות ההגעה? ואולי בכלל חוויית הרכישה מרחוק? יצאנו לבדוק את השיקולים המובילים את הצרכנים בבחירת רשת הקניות שלהם. בין הממצאים: שופרסל הרשת המובילה, וולט מרקט הצומחת ביותר באונליין

חזי גור מזרחי צילום: יחצ
שת שופרסל ממשיכה להוביל כמותג החזק והאהוב ביותר על הצרכנים בישראל. בתמונה: עגלת סופרמרקט
שת שופרסל ממשיכה להוביל כמותג החזק והאהוב ביותר על הצרכנים בישראל. בתמונה: עגלת סופרמרקט | צילום: נתי שוחט פלאש 90
4
גלריה
קרפור דיזינגוף סנטר. הסניף ה-80 בישראל
קרפור דיזינגוף סנטר. הסניף ה-80 בישראל | צילום: לנס הפקות

מאחדים או מפצלים?

מחקרים רבים מאשרים את חשיבות המחיר כגורם מרכזי בהחלטות הקנייה של הצרכן, אך הוא אינו הפרמטר היחיד שמשפיע על הבחירה היכן לבצע את הקניות. לצד המחיר קיימים גורמים נוספים המעצבים את החלטת הצרכן ולעיתים אף גוברים עליו, בהם איכות המוצרים, הקרבה לסניף והנוחות בהגעה אליו, שירות הלקוחות, הסדר והניקיון, וכן מגוון המוצרים וזמינותם.

הגודל כן קובע

שופרסל
שופרסל | צילום: ShowImage

במובן זה, אין ספק שכניסת קרפור לשוק הישראלי שינתה את כללי המשחק. קרפור מביאה עימה מותגים ייחודיים, ידע נרחב ותשתית עסקית חזקה, שמאתגרים את הרשתות המקומיות, ומושכת את תשומת לב הצרכנים הישראלים המחפשים חידושים וחוויות קנייה שונות.

מה ישראלים חושבים על רשתות השיווק
מה ישראלים חושבים על רשתות השיווק | צילום: ללא קרדיט
תגיות:
שופרסל
/
רמי לוי
/
חצי חינם
/
קרפור
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף