במקום טבלה יבשה של טלפונים ומיילים, מוצגים נתונים אמיתיים – מתי הכי כדאי לפנות, באילו שעות החברות עמוסות במיוחד, וכמה זמן בממוצע לוקח לקבל תשובה בכל ערוץ. כך למשל, גולש יכול לראות שהמייל של חברה מסוימת עונה תוך שעתיים, בעוד שדרך וואטסאפ המענה עשוי לקחת יום שלם.
אבל זה לא הכול. במאגרים מתקדמים כמו זה של שירות פלוס מופיעים גם סטטיסטיקות חיות של סיבות הפנייה – מה באמת מטריד את הלקוחות כרגע. האם רוב הפניות נוגעות לחיובים כפולים? לעיכובים במשלוחים? לקשיים טכניים באפליקציה? המידע הזה נאסף מאלפי פניות אמיתיות של גולשים – והוא מוצג בשקיפות מלאה. כך כל אחד יכול לדעת מראש מה המצב אצל החברה שאליה הוא עומד לפנות, ולשקול איך לגשת אליה בצורה חכמה.