פעילי "תקווה חדשה" טוענים היום (ראשון) כי ההפגנה האלימה, כלשונם, אמש באירוע של המפלגה, הייתה מתוכננת וכי התרחשה שם אלימות פיזית ומילולית קשה, גם נגד פעילים וגם נגד גדעון סער. דרור נתן, תומך של גדעון סער ותקווה חדשה, סיפר בראיון ל-103FM אצל גולן יוכפז וענת דוידוב על האירועים בכנס המפלגה. 

"ראינו מחוץ למתחם את כל הפעילים של הליכוד. היו שם בין 20 ל־30 פעילים. זה היה מאורגן ומתוכנן. עוד מתחילת הכניסה ליישוב הם פרסו שלטים, זרקו חפצים על מכוניות, עשו שם בלאגן שלם. מעבר לזה, הם גם גידפו, קיללו, ודיברו אלינו בצורה נורא מאיימת. 

נתן טען גם כי הפעילות של תומכי הליכוד גם הגיעה לפסים אלימים, פיזית. "הם זרקו דברים. זרקו חפצים. זרקו עלינו גם ביצים. קיללו וצרחו עלינו. הם עשו כל דבר על מנת לשבש ולהרוס את האירוע.  גדעון סער הגיע בסוף. הוא היה צריך להגיע למקום כדי לעלות ולדבר. הם רק חיכו לרגע שהוא יבוא בשביל לקלל ולצרוח. הוא נכנס עם רכב והם זרקו עליו ביצים וקיללו", סיפר נתן. 

יו"ר "תקווה חדשה", גדעון סער, התייחס בעצמו היום לאירועי אמש ותקף באופן אישי את נתניהו. "זה אירוע מאוד חמור", אמר היום סער בפתח דבריו בראיון בכאן רשת ב'. "לא שמעתי עד לרגע זה שום גינוי או התנערות מנתניהו. מי ששולח בריונים לפוצץ באלימות כנסים ולפגוע באנשים הוא זה שמפחד מאיתנו".