מפלגת תקווה חדשה פנתה היום (רביעי) למפקד תחנת גלי צה''ל שמעון אלקבץ בדרישה להפסיק את שידוריו של השדר יעקב ברדוגו. במפלגה טוענים כי שידוריו של ברדוגו מהווים תעמולת בחירות וכי "ברדוגו הפך את הזכות שניתנה לו לשדר בתחנה לאמצעי תעמולה מובהק".

למכתב צורף קובץ המכיל מספר רב של התבטאויות של השדר, אשר על פי תקווה חדשה, עולה מהן "רצף אמירות מתמשך שעניינן כפול: סיוע פעיל וברור לתעמולת הליכוד ובנימין נתניהו, לרבות חזרה על מסרים המלווים את הקמפיין באופן התואם את מועד פרסומם ותעמולה מכוונת נגד תקווה חדשה ובעיקר נגד העומדים בראשה, היו''ר גדעון סער ומספר 2 במפלגה, חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון".

חלק מהציטוטים אשר נשלחו לאלקבץ מכילים אמירות כגון: "מפלגה של עריקים מבולבלים, מפלגה של אולפנים. סער מתפוגג ונבהל. אם הם יעברו את אחוז החסימה הפליטים האלה ינסו להיכנס לליכוד, גדעון סיים את התפקיד שלו. הנשיא שולח רמז לשחקנים הקרובים לסער שהוא פה, הוא ידאג לחיבורים הללו. הוא אומר לסער ותומכיו, חברים אל תדאגו חלום ראש הממשלה לא מת, זה בידיים שלי ואני יכול לעשות חיבור לא שגרתי".

גדעון סער בכנס מעריב (צילום: מרק ישראל סלם)
גדעון סער בכנס מעריב (צילום: מרק ישראל סלם)

לטענת המפלגה, ברדוגו פועל באופן אקטיבי לגרום למאזינים להצביע לליכוד ולהניע אותם מלהצביע לתקווה חדשה. במכתב צוין שידור מתאריך ה-10 במרץ, בו השדר "השתלח בנציגי המפלגה, כינה אותם עריקים וסחטנים, הודיע שהיא לא תעבור את אחוז החסימה ו'הקדיש' למפלגה ולסער שיר בעל אופי מבזה". בנוסף צוין שידור מהיום, ה-17 במרץ, בו "ברדוגו השתלח בנבזות במפלגה וכינה אותה מפלגת הפקיד והעריק והוסיף בנבזות דברי שקר אשר אין להם אחיזה במציאות". בתקווה חדשה הוסיפו כי בתוכניתו של השדר, מסרבים לראיין מועמדים לכנסת מטעם תקווה חדשה.