יו"ר מפלגת ימינה איילת שקד ושר התקשורת יועז הנדל קרובים להסכם על ריצה משותפת במפלגת 'ימינה' בבחירות הקרובות, למרות שלפי הסקרים, האיחוד טרם מבטיח להם כי יצליחו לעבור את אחוז החסימה. 

איחוד אפשרי נוסף שעליו דובר בהקשר 'ימינה' הוא בין מפלגתה של שקד לבין הבית היהודי. רק שנכון לעכשיו, בבית היהודי היו מעדיפים לסגור עם הציונות הדתית וללכת לכיוון הגוש הציוני-הדתי הגדול שיכלול גם את בן גביר.

אבל, במו"מ פוליטי כמו בחיים עצמם, תיאום ציפיות והדדיות זה לא עניין של מה וכך. גורמים מהבית היהודי שגיששו בציונות הדתית, שמעו כי סמוטריץ' איננו מעוניין, וכי "כולם מוזמנים להתפקד בציונות הדתית". בבית היהודי לא ממש התרגשו מהתשובה הקרירה, כי בכל זאת, חודשיים עד סגירת הרשימות, הכל רק מתחיל. 

כזכור, לאחר שבסקר "מעריב" פורסם שימינה בראשות איילת שקד לא עוברת את אחוז החסימה, היא פרסמה בפוסט בדף הפייסבוק שלה ורמזה לגבי עתידה הפוליטי ועתיד מפלגתה: "התקופה שבין התקופה שבין פיזור הכנסת לפתיחה הרשמית של קמפיין הבחירות, מוקדשת עבורי לתחקור ולמידה, לארגון ולבניית הכוח של המפלגה. נכון, בתקופה זו חוסר הוודאות קיים, במיוחד לאור המידע החסר לגבי הדמויות והאישים החדשים שיהיו חלק מהמפלגה, יחד עם כל חברי הכנסת המצוינים שלנו, וכמובן בשל הפצת השמועות נגדנו ע"י יריבינו הפוליטיים".