מזכ"ל מפלגת העבודה ערן חרמוני שוחח עם ינון מגל ובן כספית בתכניתם ב־103FM על ריצתו בפריימריז לתפקיד יושב ראש המפלגה, כשהוא מתחרה ביושבת הראש הנוכחית, שרת התחבורה מרב מיכאלי. 

לדבריו, התמיכה בו היא רחבה: "כל מי שמכיר את מפלגת העבודה רואה את זה. נכון שאני מגיע מעמדה של אנדרדוג, כי אני מתמודד מול יושב ראש מכהן, אבל אני למדתי מניסיוני הפוליטי כי מה שחשוב בבחירות זו הדינמיקה - ויש דינמיקה, היא לטובתי". עוד הוסיף המזכ"ל ש"כל יום מצטרפים עוד אנשים. אני מתמודד בלי שום רגשי נחיתות, אבל אני יודע שאני לא מתמודד על הנהגת המדינה. גם מרב מיכאלי לא מתמודדת על הנהגת המדינה. מפלגת העבודה צריכה לחזור לפוזיציה שבה היא לא מפלגת נישה קטנה שמתקוטטת על שאריות הקולות עם מרצ". 

באותו נושא, ציין חרמוני כי "ברגע שאבחר ליושב ראש מפלגת העבודה, אני אהפוך כל אבן כדי להביא דמות מהמעלה הראשונה שתקפיץ אותנו במספר המנדטים, שתוכל להחזיר אותנו למשבצת שלנו להתמודדות על הנהגת המדינה, והיא תהיה המועמד או המועמדת שלנו לראשות הממשלה". לדבריו, הדרך הנכונה של העבודה ללכת איתה בבחירות היא באמצעות "ייצור איחודים גדולים בגוש המרכז-שמאל".

על היו"ר הנוכחית מרב מיכאלי, אמר המזכ"ל שהוא מכבד אותה, אך תפיסתה שגויה: "יש פה היגררות למקום נישתי באזור החיוג של מרצ. הרבה אנשים במפלגה רוצים לאזן למרכז. זה הסלוגן שלי - העבודה למרכז. סגרו את הדלת בפני האפשרות שיגיע מועמד חזק למפלגה, אבל אני מאמין לפתוח אותה בחזרה ולפרוש שטיח אדום. למה? כי זה האינטרס של המפלגה, צריך לשים את האגו בצד. לכן, אני חושב שמפלגת העבודה חייבת לייצר חיבורים גדולים לכיוון המרכז - לא עם מרצ. אגב, זה גם מה שיעזור למרצ לעבור את אחוז החסימה". 

לקראת סיום השיחה, סיכם חרמוני: "אני מסתכל על הדברים בדאגה, כולנו רואים את הסקרים ומבינים את מה שאני מרגיש. נכנסנו למקום שבו אנו בקרב פירורים עם מרצ. הפכנו ליותר מדי רדיקלים, יותר מדי שמאלנים, יותר מדי נישתיים. המפלגה צריכה לעשות מה שטוב לה וגם מה שיאפשר לגוש כולו לנצח את הגוש של בן גביר ונתניהו".