לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. מועמדים רבים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין בכנסת ה-25. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל במסגרת פרויקט "הכר את המועמד". והפעם: אבי פוקס.

אבי פוקס, מתמודדת לרשימת הליכוד בכנסת, מתמודד במחוז מועצות אזוריות

מי אני?

"אבי פוקס, 41, נשוי ואב ל-4 ילדים, מתגורר במושב בני דרום בשפלה. כנין לגואל אדמות חניתה. בשבילי הציונות היא דרך חיים ומצפן שתחילתו בעיבוד הקרקע, יציבות החקלאות, הקמת יישובים בכל חלקי הארץ וחיזוק הכבוד הלאומי. עובד בעסקי הבנייה המשפחתיים ומנהל פרויקטי ענק בעולמות הסטארטאפים, הבניה והתשתיות".

"במקביל אני מתנדב בהקמת מיזמים חברתיים, מעורבות בניהול גופים ציבוריים ובין השאר מכהן כיום בהתנדבות כיו"ר ועדת הכספים של ההסתדרות הציונית העולמית".

למה לבחור בי? 

"אני מבקש לשתף ולהעניק לציבור את המטען הערכי והניסיון הרב שנים בעולם העסקי אותם צברתי. בראייתי, קורת גג היא צורך בסיסי במדינת ישראל. מחירי הנדל"ן מאמירים והתשלום על דירה ממוצעת הגיע מעל 200 משכורות. מתוך ידע - אני אומר שהחזירות השתלטה עלינו ועלויות המחיה של כולנו ממשיכות לטפס להוצאות אדירות. רק מלחמה עיקשת של הריבון, של המדינה, מול כל השחקנים יכול להביא לתוצאות".