לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. מועמדים רבים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין, בכנסת ה-25. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל במסגרת פרויקט "הכר את המועמד". והפעם: משה סולומון.

משה סולומון, מתמודד לרשימת הציונות הדתית

מי אני?

"שמי משה סולומון, תושב קריית גת ואב ל-6, היום אני סגן אלוף במילואים לאחר שירות צבאי ארוך בחטיבת הצנחנים. מיד כאשר השתחררתי הקמתי את ארגון 'הנני' – רשת של קהילות משימתיות שמטרתם לפעול לשוויון הזדמנויות לחיזוק והעצמת התושבים בפריפריה החברתית והגאוגרפית ומיגור דעות קדומות כלפי הקהילה האתיופית".

"אהבתי לארץ ישראל היא בעומק נשמתי וגם בפעילות החברתית שלי בתפקידי השונים כאשר עסקתי בחינוך והגשמה בתנועת בני עקיבא ובחברה להגנת הטבע. כיום אני מנהל תכנית מיוחדת של צוערים לשלטון המקומי במטרה להביא אל הרשויות המקומיות את האנשים הטובים ביותר".

למה לבחור בי? 

"אני איש שצמח מהשטח, בעקשנות ובהתמדה הצלחתי לטפל ולכבוש עוד ועוד פסגות. בכל שנותיי ראיתי עצמי שליח של אנשי הפריפריה הפיזית והחברתית בישראל, אני מגיע לכנסת ישראל להיות הפה שלהם, להראות שאנשי הפריפריה הם הנשמה הפועמת של מדינת ישראל וצריך לשים אותם במרכז כדי להמשיך ולהצמיח את הפרויקט המדהים הזה שנקרא מדינת ישראל".