רפי רותם, מי שמונה לתפקיד ראש המטה ללוחמה בשחיתות במפלגת "ישראל חופשית דמוקרטית" של אלי אבידר, שוחח היום (שלישי) עם בן כספית ופרופסור אריה אלדד ב-103FM, על מנת להתייחס למינוי החדש וטען: "הממסד לא יודע איך להתמודד עם חושפי שחיתויות".

בפתח דבריו הסביר רותם כי הצטרף לאבידר בעקבות הערכתו העמוקה ליו"ר המפלגה: "כאחד שהיה במחאות, יש הרבה מה לעשות בנושא מיגור השחיתויות במדינה הזו. אני חושב שב-20 השנים האחרונות אלו אני וחבריי שהוכחנו שאנחנו יודעים להילחם. אז נילחם בכל מקום, גם בכנסת".

עוד הוא הוסיף כי "אני מתמקצע רק בדברים שלי - מלחמה בממסד, איפה שיש שחיתות בחדרים החשוכים. רות דוד לא לבד, צריך למגר את השחיתויות". "הייתי מספר פעמים בכנסת בוועדת הביקורת, חוץ ממך אריה ומאבידר שניסיתם להילחם, כולם שתקו. אני לא אשתוק", הדגיש.

"אני חושב שיש לי מה לתרום ואני אתרון. פוליטיקאי אני לא, אני בן אדם שלוחם בשחיתויות", ציין. על העובדה כי אני יודע באיזה מקום ישובץ ברשימתו של אבידר: "אם יחליטו שאני בין המובילים בכיף, אם לא אז אתרום את חלקי. אני מאמין באלי אבידר. נתמודד עם כל דבר שנצטרך להתמודד איתו. הציבור כולו תומך במאבק שלי, בכל השנים האחרונות, אם לא הציבור אין לי סיי. זה לא הגיוני שבן אדם שחשף שחיתויות ומוכר על ידי האו"ם מקבל עשרות תיקים פליליים, אני בן אדם שאין לי דו"ח חניה, יש לי עשרות תיקים, עזוב בחייך. הממסד לא יודע להתמודד עם חושפי שחיתויות".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו, 103FM