ראש הממשלה בנימין נתניהו הכריז כי הוא מתחייב להקים רק ממשלת ימין ולא ממשלת אחדות, זאת חרף רצונם של אזרחים רבים במדינה מכל קצוות הקשת הפוליטית. רוני מאנה, לשעבר מקורבו של נתניהו, התראיין היום (שישי) לתוכניתו של ניסים משעל ב103FM והביע את דעתו: "ביבי נלחם על חייו, הוא יודע שהוא חייב להיות ראש ממשלה. כי ברגע שהוא לא יהיה ראש ממשלה, אף אחד לא יהיה מחויב לו. תפתח פה תיבת פנדורה שלא יסגרו אותה עשר שנים, יש כל כך הרבה דברים שאנשים יודעים ולא מספרים".
מה יהיה כשהוא לא יהיה ראש ממשלה.
"אף אחד לא יהיה מחויב אליו. מערכת הבחירות הנוכחית תהיה בסוף אחת המלוכלכות אי פעם. אני מציע לכל ראשי המפלגות שמתמודדים מול נתניהו לדבר במעגל סגור, להוציא מצלמות, ביבי יעשה הכל כדי להיות רה"מ. הוא פרסם שהוא רוצה ממשלת ימין צרה, הוא רוצה להפחיד את הבוחרים שלו, אומר אם לא תהיה ממשלה צרה אני הולך. הוא משחק בראש של הבוחרים. רק לפני חודשיים הוא ירד על ארבע כדי להכניס את אבי גבאי. ביבי, בשביל להישאר ראש ממשלה יעשה גם ממשלה עם הערבים, הוא יעשה הכל כדי להיות ראש ממשלה". 
אם לא תהיה ממשלת ימין, זה מוביל להסדר טיעון שנרקם מאחורי הקלעים שיוביל לפרישתו מהחיים הפוליטיים.
"אם הוא רוצה הסדר טיעון הוא יקבל רק אם הוא ייבחר. ברגע שהוא לא יהיה ראש ממשלה, הדרך מאוד קצרה למעשיהו, כי הדברים מאוד חמורים. הבנאדם היחיד שיכול לשנות פה את המדינה זה אביגדור ליברמן. איווט קיבל על חמישה ח"כים שלושה שרים ועוד סגני שרים, תראה מה הוא לא נתן לו והוא הפך אותו לשמאל". 



 
אתה רואה מצב שהם יתגברו על המשקעים ויקימו קואליציה? 
"ראיתי את איווט והוא אמר שהמדינה היא כמו חברה ציבורית, יש לה יו"ר דירקטוריון אבל אין דריקטורים. במצב שנוצר היום תראה מה הוא קיבל על חמישה ח"כים. הוא יודע שביבי צריך ללכת הביתה. איווט ליברמן זה השובר שוויון לפי כל הסקרים, לכן מה שביבי עושה הוא רק הולך ומרע את היחסים עם איווט. הוא משקר את הרוסים כבר עשר שנים וממציא המצאות. הוא אמר לי פעם: 'אני מבטיח בכל בחירות כדי לאחוז בהגה השלטון'. הוא משחק לאנשים במח. הוא לא היה ראש ממשלה אז כשהוא אמר לי את הדברים הללו, אני הייתי חבר שלו. מאז שהוא ראש ממשלה אני והוא לא ביחסים. רעייתו שרה, היא בחורה לא נורמלית, את זה אמר עו"ד ויינרוט ז"ל, שהיא צריכה כדורים פסיכיאטרים. אני אמרתי פעם לרופא שלה שיתן לה עוד כדור אחד המדינה תסתדר". 

מאנה הוסיף ואמר: "פגשתי בנאדם שהיה עד לפני חצי שנה אחד הבאים הקבועים לבית הוא אמר הכל מתנהל על ידי שרה ויאיר, אתה לא יודע מה קורה שם. בשנים האחרונות זה נהיה הרבה יותר חמור. אני מעדיף את גנץ, מאשר שקרן שמשקר לאורך כל הדרך. אני מעדיף את גנץ, רמטכ"ל ישר והגון, שיעשה סדר פה במדינה. תראה מה קרה באיה נאפה, נהיה פה מלחמה בין אזרחים אתיופים ומזרחים צריך פה ראש ממשלה חדש, צריך לנקות פה הכל".