לאור ההצלחה פופ אפ קוג׳י בורגר מרחיב את פעילותו בטאיזו טאון של יובל בן נריה:

בכל ערב (למעט ראשון ושישי) החל מהשעה 18:00 ועד 22:30, נציע בטאון קוג׳י בורגר לצד התפריט הרגיל של קפה טאיזו.
גרסת הקוג'י של בן נריה מכילה 220 גרם בשר בקר שמפורק לאחר שנצלה באיטיות רבה על עמוד מסתובב (כמו שווארמה), ומוגש בתוך לחמניית חלב רכה המשוחה באיולי יפני ומוגשת עם חסה, עגבניה ומלפפון כבוש.
אפשר להוסיף וכמובן שיש גם  צ'יפס
58 ש"ח להמבורגר בלבד, 78 ש"ח עם צ'יפס ושתיה.
בשלב זה, ההמבורגר יהיה זמין רק לישיבה במקום.
טאיזו טאון. גבעון 12, תל אביב יפו

לולי בחוף גורדון בפתיחה מחודשת עם תפריט קיץ חדש של השף כפיר ינין
לולי בחוף גורדון, יביא גם הקיץ את אווירת הריביירה הצרפתית לחוף בתל אביב, עם מתחם משופץ ומחודש, תפריט אוכל חדש של השף כפיר ינין (משחקי השף) ותפריט קוקטיילים חדש ומרענן. לאורך שעות היום. בין השעות 16:00-11:00 תהנו בלולי מאווירת ביץ' קלאב סקסי עם מיטות שיזוף וכל הפסיליטיז שצריך כדי לתחזק את עצמכם תחת השמש. החל מהשעה 16:00 תשתנה האווירה במקום לאווירת לאונג', בו 
אנשים באים לסגור את היום, אחרי הים או אחרי העבודה.  
בין המנות: כרוב צלוי רבע כרוב בצלייה ארוכה, טחינה ירוקה, זרעי עגבנייה, עירית 47 ₪ ; ארטישוק צרוב זיתי טאסוס, שאלוטס, זרעי עגבנייה 59 ₪ ; מיקס ירוקים חם ברוקולי, בק צ'וי, שעועית תאילנדית, קריספי שאלוט ,פטריות מלך היער ושימאג'י, רוטב סוי ומירין 62 ₪ ; קרפצ'יו בקר שמן זית, בלסמי, אורוגולה, פרמזן מגורר 72 ₪ ; שרימפס טמפורה שרימפס בציפוי, לימון טרי, רוטב איולי צ'ילי ואיולי טרגון לימוני 88 ₪  

הירקון 121 א טיילת תל אביב חוף גורדון +972 (0) 77-9386252 א-שבת החל מ- 11:00 

לולי  (צילום: אסף קרלה)
לולי (צילום: אסף קרלה)

לילי בן שלום תארח בללה סדנת בישול גאורגי לשבועות

השפית לילי בן שלום, תקיים לקראת שבועות, בללה החמארה הגוארגית שלה במרכז שוק הכרמל, סדנת בישול של מאפים גאורגיים מלאים בגבינות וטעימים במיוחד.

בסדנה תלמד לילי בן שלום
לגלגל חינקלי ממולאים גבינות
ייצור גבינת סולוגוני
אימרולי גבינות- מאפה שמרים פריך המורכב מ 4 סוגי גבינות
פנובני גבינות וחצילים כולל הפתיחה של הבצק עם מים ואלכוהול
ורניקה של גבינה עם ריבת דובדבנים
לילי תגלה בסדנה סודות וטיפים מהמטבח הגאורגי ומחכמת החיים הגאורגית, היא תלווה בשפע של טעימות וכמובן בצ'ייסרים של צ'צ'ה.

מחיר 450 ₪ 21/5 בשעה 15:00
בסיום הסדנה מומלץ לשבת על הבר ואם יהיה למשתתפים עוד מקום להנות מהמאכלים הגאורגיים של ללה  כולל כל סוגי החצ'אפורי, החינקאלי ועוד ומקוקטיילים ואלכוהול. וכמובן להצטייד בריבות, סלטים עוגיות ועוד.
ללה חמארה גאורגית חיים חבשוש 42 תל אביב | 03-6041244

המאפים של ללה (צילום: גיל אבירם)
המאפים של ללה (צילום: גיל אבירם)

קרפ טו טייבל: ברטון משיקה מארז להכנה ביתית 

ברטון קרפרי מקומי, רשת הקרפים המלוחים והמתוקים שכבשה את אזור המרכז, השיקה בימים אלה מארז קרפים חגיגי להכנה ביתית, המשלב קוד סריקה המוביל לסרטוני בישול קצרים של ׳עשה זאת בעצמך׳, בינם: קרפ כתף בקר עם שום ובצל מטוגן, קרם סלט עגבניות טבעוני ואפילו קסדיה עם אמנטל.
כל מארז מכיל 7 קרפים ומחירו 35 ₪.

הקרפים של ברטון מיוצרים על פי מתכון מסורתי מקמח כוסמת אשר נטחן מידי יום במקום באמצעות מטחנת אבני ריחיים.
כנסו לסרטון כדי לגלות איך להכין את הקרם המושלם שלכם.
ניתן להזמין במשלוח מוולט או תן ביס, או באיסוף עצמאי באחד מסניפי הרשת.
ברטון קרפרי מקומי פלורנטין שדרות וושינגטון 22, תל אביב | אבן גבירול 52, תל אביב

ברטון קרפים (צילום: יחצ)
ברטון קרפים (צילום: יחצ)

בית הספר לקולינריה אורט דן גורמה יארח את השף קונדיטור הצרפתי אוליבייה לאינה 

השף קונדיטור אוליבייה לאינה יגיע לראשונה לישראל ויקיים מאסטר קלאס בן יומיים באורט דן גורמה-בית הספר ללימודים קולינריים בת"א. בסדנאות יעביר השתלמות בקונדיטוריה צרפתית קלאסית ומקצועית. אולבייה נחשב למאסטר בתחומו ומגיע מאחד המוסדות הנחשבים באירופה ובעולם כולו ללימודי גסטרונומיה – Ecole Ritz Escoffier. 

בין הקינוחים שיילמדו בסדנאות ב-16,17 למאי בין השעות  9:00-15:30 : * בריוש קרוסטילנט * קווין-אמאן, עוגת בצק שכבות ברטונית * קינוח פלר-דה-איל (פרח האי) * קרואסון ביקולור * פלאן באסקי * טארט 'תשוקה'.   
אוליבייה לאינה ( OLIVIER LAINE) היה בעלים-שותף במסעדת המישלן ‘Le bout du quai’ בברטון שבצרפת ומזוהה עם המאפים והעוגות בסניפי 'קפה פושקין' הנודע בפריז.  ב-2018 הצטרף לצוות מורי  Ecole Ritz Escoffier  - בית הספר הנחשב לקונדיטוריה Ecole Ritz Escoffier שם הוא מלמד את רזי האפייה הגבוהה.
בית הספר פועל מלב פריז ונחשב למוסד בינלאומי המכשיר את השפים הגדולים במלאכת אומנות הקונדיטוריה והבישול הצרפתית.
עלות הרשמה למאסטר קלאס : 2,100 ₪
טלפון ליעוץ והזמנות: 1700-502-999 כתובת: רח' נס לגויים 35 ת"א

Olivier Laine   (צילום: יחצ חול)
Olivier Laine (צילום: יחצ חול)

ראי הבולגרית הגלילית משיקה תפריט טאבון וגריל מטורפים

מסעדת ראי, (Rai), גלילית מקומית בכפר ראמה שבבקעת בית הכרם, משיקה תפריט חדש ומיוחד של מנות מהטאבון ומהגריל המיוחד, שנמצאים בחצר המסעדה, וכן קינוחים. אדיב שאב את הרעיון ממסעדות בכפרים בהרי רודובי שבדרום בולגריה, ובנה במו ידיו גריל משולב טאבון, שמכיל ספינר, ושמופעל בכוח המים על ידי גלגל שיניים ענק בדיוק כמו בכפרים של פעם.

בין המנות: פלניני צ'ושקי- פלפל אדום ממולא בבשר, אורז ותבלינים מהמטבח הבולגרי, על מצע רוטב יוגורט עדין. (65 ₪); חציל פאתה (מהמטבח השאמי) עם יוגורט, טחינה גולמית, גרגרי חומוס, שום קונפי וקרעי קריספי פיתה לבנונית תוצרת בית. (35 ₪);קטאייף  ממולא בבשר מפורק על מצע טחינה גולמית, שמנת חמוצה, סלסת עגבניות, פיסטוקים ושמן זית. (65 ₪); אוסובוקו מפורק על מצע קובה נייה צמחונית העשוייה מבורגול ותפו"א, ותבלינים. (78 ₪); בוב בגרנה - נתח עגל בבישול ארוך מבושל עם שעועית לבנה ואדומה ותבלינים מהמטבח הבולגרי. (80 ₪); מנת גירוס יווני, מעגל וכבש על גחלים, מוגש על מצע פיתה תוצרת בית, בצל עם סומאק, סלסלת עגבניות וחמוצים.( 80 ₪)
 כפר ראמה, שעות פתיחה: א'-שבת: 09:00-23:00; טל' להזמנות: 04-8368631; 054-7453734.

ראי הגלילית  (צילום: גליה אבירם)
ראי הגלילית (צילום: גליה אבירם)

 
Nespresso משיקה את סדרת בריסטה 

מותג הקפה Nespresso, מציג סדרת תערובות בריסטה, תערובות המורכבות מפולי ערביקה אשר מקורם מאמריקה הלטינית ואפריקה.  הסדרה כוללת תערובות בעלות ארומות וטעמים עשירים ומודגשים, ליצירת חוויה קפה מפנקת. סדרת הבריסטה נועדה להכנת מתכוני קפה מפנקים בבית, לרוב בשילוב עם חלב. עבור ישראלים רבים, אשר אוהבים לפתוח את הבוקר עם קפה בתוספת חלב, זוהי הבחירה המדויקת להתחיל את היום.
הכוכבת החדשה של הסדרה היא תערובת פרלינה אגוזי לוז המותאמת למכונת האוריג'ינל, ומציעה כוס קפה קטיפתית המדגישה את הטעם העשיר של אגוזי לוז קלויים.  טעמם העשיר של אגוזי לוז קלויים בא לידי ביטוי דרך פולי הערביקה מאמריקה הלטינית
בין התערובות:  שוקולד אלגנטי - שילוב של שוקולד מריר עם הניחוח המוכר של קפה קלוישל פולי הערביקה מאמריקה הלטינית /  קרמל קטיפתי משלב ערביקה מאמריקה הלטינית בקלייה בהירה עם ניחוחות קרמל.טופי קרמל בטעם קרמל מוזהב עם נגיעות של ביסקוויט ועוד
  בנוסף, נספרסו משיקה את קולקציית ספלי הבריסטה החדשה, בשלושה גדלים

נספרסו (צילום: יחצ נספרסו)
נספרסו (צילום: יחצ נספרסו)

פסטיבל "טעם הטבע" במשתלות יגור חוזר זאת השנה ה-12 (19-20.5) והפעם הם הולכים בגדול, בענק וברמה בינלאומית! השנה יהיה שוק אוכל רחוב של דוכנים המייצגים מטבחים מכל העולם בשיטה של ארוחת טעימות במחיר מיוחד (כרטיסיה של 5 או של 10 מנות טעימה, כולל מגוון אפשריות לצמחוניים וטבעוניים) .למשל יהיה דוכן אוכל הולנדי, גיאורגי, איטלקי, אמריקאי, גרמני, סיני, ספרדי, ארגנטינאי, מקסיקני וכמובן שBAR אלכוהול מפנק ומוזל! 

וזה לא הכל! בשישי סדנת ילדים להכנת תכשיטים (13:00) קבלת שבת עם זמרת ונגנים (13:30) | בשבת הצגת הילדים אלאדין (11:00) וב-18:00 הופעה מיוחדת של הזמר אלישע בנאי! הכניסה למתחם חופשית!!!! 
אתר האינטרנט פסטיבל -   https://bit.ly/TEVA2023

טעם הטבע (צילום: בן פלגי)
טעם הטבע (צילום: בן פלגי)